Kaksplus.fi

MENU

lauantai 30. marraskuuta 2013

Ristiäis suunnitteluja ja nimen arvausta!

Tasan viikko ristiäisiin, o-ou! Jännittää, stressaa ja pelottaa että kaikki menee hyvin. Eilen käytiin tapaamassa pappia srk talolla, oiken mukava naispappi! Kaikki kuulosti todella simppeliltä, meidän ei tarvitse päättää kuin kaksi virttä sekä raamatun tekstin lukija. Nyt on sitten neidinkin nimi papereissa ja paperit jätettiin papille...Tapaamisen jälkeen suunnattiin kaupoille etsimään neidille vaatteita ristiäisiin. Mulla oli taka-ajatuksena että löydettäisiin neidille vähän samantyylinen mekko kuin mulla on. Ja löytyihän se, aivan täydellinen! Yksi pieni mutka on vielä matkassa, itse en ole edes kokeillut omaa mekkoani päälleni vielä, joten toivotavaat että se sopii ja tykkään siitä. Neidille löytyi myös ihan ylisöpö panta sekä kultainen bolero mekon kanssa, juhlakengätkin mulla pitäis olla jossakin laatikossa valmiina, toivotaan että löytyy. Mä en malta odottaa että saan pukea pikku neidin noihin vaatteisiin!
 
 

Mekko, panta ja bolero: Lindex
 
 
 
Millaisia koristeluita teillä on ollut ristiäisissä? Me käytiin vaan pikaisesti nappaamassa Tiimarista kultaisia lautasliinoja sekä kultaista "joulu" köynnöstä, ajateltiin sitä pistää pöytiin tuikkuijen sekaan. Aika jouluista, mutta onhan silloin jo joulukuu!
Ja onko joku antanut ristiäisitä jonkun "muiston" vieraille?
Olen miettinyt että olisi tosi kiva antaa jokin muisto, mutta en sitten tiedä riittääkö aika ja energia enää väsäämään mitään kovin ihmeellistä.
 
Me ollaan tosiaan pidetty neidin nimi salassa ja pidetäänkin ristiäisiin saakka.
 Nyt kysynkin teiltä, minkä niminen meidän neidistä tulee?
 


7 kommenttia :

  1. Mä olen ehdotellut jo niin monta nimeä, en edes kaikkia enää muista, mutta pitäiskö vielä sanoa jotain? Helmi Elviira, Aurora Elvi Helena, Inkeri Elvi Maria, Saara Helena, Valma Elviira, Aili Teresa.... No joko riitti ??? Veera Tinontytär :D

    VastaaPoista
  2. Helmi Elviira, Inkeri Elvi Helena, Saara Teresa, Aili Maria, Valma Elviira, Aurora Elvi Maria, Veera Tinotytär, joko riitti? Mä oon ehdotellut niin paljon nimiä, että en edes kaikkia muista :D

    VastaaPoista
  3. Hih, mun kommentit tuli tuplana kun kirjoitus hävis välillä ja tein uuden :D Mä oon tosi nörtti!

    VastaaPoista
  4. Mites oiskos vaikka Sofia, ainakin näyttää ihan Sofialta mun mielestä ;)

    h-ihanaelama.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3