Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Kuvapläjäys!

Tässä muutamia mun lempikuvia jotka löytyi kännykän kätköistä! Osa on julkaista Instagrammissa jossa meitä voi seurata nimimerkillä lllauraa20 ! Myös blogin facebook ryhmässä julkaistaan paljon asioita ja kuvia jotka ei blogiin asti pääse, joten hopihopi kaikki painamaan blogin tykkäys nappia! (Löytyy oikealta reunasta)
 
 
Happy baby!

 
Neiti ei taida olla synnynäinen shoppailija, vaikka nainen onkin. Kuva viime viikon ostos reissulta!
 " Äitii, isii mul on tylsäää!"


Oon aika laiska ottamaan itsestäni kuvia, kännykällä niitä tulee silloin tällöin räpsittyä kun huono kameran laatu ei näytä kaikkia virheitä niin tarkasti ;) Tämä kuva on yks mun lemppareista siksi, että tossa on tän talven paras löytö päällä! Ihana villapaita löyty citymarketista! Oon ihan hulluna leopardi kuosiin, joten voitte kuvitella kuinka onnellinen olin kun tuon löysin! Ja on lämminkin vielä!

 
Kukkuu kaverit!

 
Kun neiti tajusi että nyrkki mahtuu suuhun...
 


 
Äidin pikku maito parta, masu täynnä makosaa tuttelia!
 

 
Äiti ite! Tämä taitaa olla ekoja kuvia musta äitinä, hih!

 
Tämä kuva on niin hellyyttävä että itku meinaa aina tulla kun tätä katsoo. Ikävä noita hetkiä kun pikku tuhisija oli ihan uunituore ja nukahti tissille tuhisemaan. Mun vastasyntynyt on kadonnut ja tilalla on iso vauva! Äitin pieni tissitakiainen<3

 

 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3