Kaksplus.fi

MENU

maanantai 9. joulukuuta 2013

Maksimekko hukassa!

Meillä olisi tammikuussa tiedossa ystäväni häät. Ja mulla on nyt jo asukriisi! Tarkoitus olisi löytää suhtkoht halpa maksimekko, joka olisi siisti muttei kuitenkaan liian siisti jotta sitä voi käyttää vaikka ensikesänä, helppoa eikö? Not.
 
Kuva lainattu H&M:n sivuilta.
 
H&M:n mekko tilanne ei tällä hetkellä ole oikein mun makuun, mutta tämä oli ehdottomasti ylitse muiden. Hintaakaan ei ole kuin 24,50e. Tämä mekko ja näyttävät korut olisi mun näköinen yhdistelmä.
 
Kuva lainattu Zalandon sivuilta.
 
Toinen minkä löysin Zalandon nettisivuilta ja johon tykästyin, on tämä läpikuultava Vero Modan mekko. Tällä mekolla hintaa on 49,95.
 
Molemmat mekot ovat ihania, mutta onko musta mekko liian synkkä häihin? Ja nyt pitäisi osata päättää kumpi on parempi, vai onko kumpikaan? Ehkä tilaan molemmat ja palautan huonomman. Tai mun tuurilla molemmat on kamalan näköisiä mun päällä ja joudun palauttamaan molemmat...
 
Kumpi teistä on parempi?
 


10 kommenttia :

  1. H&M:n mekko on hienompi ja näyttää varmasti hyvältä sun päällä korujen kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Toka mekko on ehdottomasti tyylikkäämpi hähin, muttei kuitenkaan liian niin sopii kans ihan perus kesäkäyttöön :)

    VastaaPoista
  3. Mä luulen et tuo eka on paras, koska se on parempi kesämekkonakin käyttää. Tuo toine on vähän liian hieno arkimekoksi ainaki mun mielestä :D Mut toisaalta, mä tilaisin kans kummatkin ja palauttaisin sitte huonomman.

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä eka on hienompi :) Ja ei musta oo liian synkkä, saahan sitä asusteillaki piristettyä :)

    VastaaPoista
  5. Mä ottaisin kans ekan! Pitsi on pop <3

    VastaaPoista
  6. Vaikee valinta. Itse ottaisin varmaankin ensimmäisen.
    Mustaa tai valkoista ei etiketin mukaan saa pukea häihin, mutta itsellänikin oli viime kesänä musta mekko häissä. Nykyään juhlapukeutuminen on niin paljon rennompaa että kunhan asusteilla tai koruilla piristät niin ei musta ole liian synkkä. :)

    VastaaPoista
  7. Nyt muuten H&M:llä on alennuksessa tuo pitsimekko :) 15e, eli ottasin sen :)

    VastaaPoista
  8. mulla oli kans toissakesänä musta maksimekko häissä kun olin raskaana ja mikään muukaan ei päälle mahtunut :) että jos se nyt vähän juhlallinen on niin mun mielestä voi hyvin mennä mustallakin :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos kaikille mielipiteistä, ja kiitos vinkistä että hm mekko oli alennuksessa! Sillä meinaan ratkesi mekkoasia, OLI NIMITTÄIN LOPPU kun menin katsomaan :( :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3