Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Tältä mä oikeasti näytän, kai mä kaikki äidin kriteerit täytän...

...silmäpussit, likainen tukka joka ei ole nähnyt harjaa muutamaan viikkoon, rasvainen iho, löysä ja väsynyt olemus...
 
 
 
Tältä äiti näyttää, ainakin kuulopuheissa. Välillä saan itseni kiinni että sovin kyseiseen kuvaukseen paremmin kuin nenä päähän. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, ettenkö kotiäitiydeltäni ehtisi tekemään mitään ulkonäölleni, en vain yleensä viitsi. Suurimman osan viikosta vietän kotona, kokeintaan käyn kaupassa tai kaverin luona kahvilla joten en jaksa panostaa ulkonäkööni ollenkaan enää. Ennen olin todella tarkka, en lähtenyt meikittä mihinkään. Teinivuosinani jopa jalkapallo treeneihin oli meikattava. Liekö kasvaneesta itseluottamuksesta tai laiskuudesta, mutta todella harvoin jaksan enää sen kummemin panostaa ulkonäköön. Riittää että hampaat on pesty ja hiukset harjattu (melkein aina).
 
Mulle ei ole mikään este lähteä kodin ulkopuolelle ihan naturellina. Blogissani vilahtelee paljon valokuvia joissa mulla ei ole yhtään meikkiä. Joskus kun olen super laiskalla tuulella, luistan myös hiusten harjauksesta. Pipo tai nuttura päähän peittämään suurimmat takut! On kuitenkin yksi asuste joka sopii meille kaikille ja muuttaa ihmistä todella paljon: nimittäin hymy. Tähän yritän jaksaa panostaa aina ja kuvista päätellen hymy muuttaa ihmistä kuitenkin aika paljon!
 
 
 
Eilen ajattelin että kerrankin panostaisin itseeni ja ulkonäkööni. Meikkasin 10 minuutin pikameikit, harjasin hiukset ja jopa laitoin niitä hieman! Kuulostaa ehkä pinnalliselta, mutta oli kyllä mukava moikata peilikuvaa kun sieltä kerrankin katseli hieman siistimpi ja kauniimpi ihminen! Ajattelin että tästä lähin panostaisin hieman enemmän ulkonäkööni, ihan vain itseni takia. En voi väittää etteikö mulla olisi päivittäin aikaa laittaa itseäni, kyllä on. Kai se vaan on laiskuudesta ja viitseliäisyydestä kiinni. Itsensä laittaminen kotona oleskellessa voi kuulostaa jonkun korviin turhamaiselta ja pikkumaiselta (niin minäkin aluksi ajattelin) mutta se kyllä piristi kummasti! Tänään on sitten menty pelkällä ripsivärilinjalla, mutta sekin piristää ilmettä todella hyvin!
 
 
 
Laitatteko te paljon itseänne jos olette vain kotona?
Ja nyt kaikki laiskan ihmisen kauneus niksit kehiin, KIITOS! :)
 
Jos jollain on samanlaisia postauksia omassa blogissaan niin linkatkaa, kiinnostaisi ihan hirveästi lukea samantapaisia postauksia! :)

43 kommenttia :

  1. Joka aamu mää pika meikin teen suihkun jälkeen, mutta hiuksia en kyllä laita kun hätäponnarille tai ihan vaan annan olla auki.. :) Tämmönen postaus ois kyllä kiva tehä mutta vieroksun vähän aihetta omalla kohalla...

    VastaaPoista
  2. http://kotiaitikoulu.blogspot.fi/2013/05/puklua-tukassa-ja-vahan-muuallakin.html

    Tuolla mun mietteet samaisesta aiheesta, sekä oma kolmen tuotteen jokapaikan pikameikki. Tosin aika paljon itsekin olen ihan ilman mitään meikkejä.

    VastaaPoista
  3. Mä meikkaan tosi usein iha perusmeikin (mul menee siihe 2 min) ja harjaan kyl hiukset mut muuta en hiuksille jaksa tehä, jos kotona vaa oon! Mut useimmite oon kans ilma meikkii ja nii mun blogissaki o paljo kuvii missei oo meikkiä. Mut mä tykkään iha vaa itteniki takia meikata lähes joka päivä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki tykkäisin mutta taidan olla vaan liian laiska :D

      Poista
  4. Ainii, ja nyt mäki haluun tehä tällasen postauksen et kohta on tulossa!! :D

    VastaaPoista
  5. Mä olen nykyään super-laiska laittamaan itseäni ollenkaan! Kotona ollessa en meikkaa enää yhtään, jos lähdetään jonnekin niin meen yleensä perus BB-voide + ripsari meiningillä. Joskus sitä sitten jaksaa panostaa vähän enemmänkin. :)

    Laiskan ihmisen kauneus niksejä mulla ei oikein ole antaa, niitä mäkin kaipailisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, ei taida meille laiskolle oiken olla mitään vinkkejä ;) ehkä tämä on asia jossa ei vaan voi mennä sieltä missä aita on matalin :p

      Poista
  6. Meikkaan edelleen joka päivä ja laitan edes vähän hiuksia vaikka lapsi onki. Miusta ei vaan oo mihinkään jos peilistä katsoo se kamala väsyny naama:D Heti kun on meikannu ni tulee jotenki pirteempi olo ja jaksaa touhuta lapsen kanssa ihan eri tavalla...tällei kirjotettuna se kuulostaa hassulta, mut toimii!!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, totta joka sana! :) kyllä se vaan piristää kun on vähän laittanut itseään!

      Poista
  7. Nyt heräs munkin kiinnostus tehdä tästä postaus :D taidanki tehdä sen piakkoin :) mun täytyy Kyl nolona tunnustaa että oon niin epävarma itsensäni että menen ulos vain meikin kanssa ja laitettujen hiusten... Pitäis kyllä opetella vähän vähentää ulkonäköpaineita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee tee vaan! :) mulla oli myös ennen ulkonäköpaineita, mutta nopeasti siihen tottui että kulki ilman meikkiä! tällä hetkellä olo on ihan normaali ilman mitään meikkiä kun on jo niin tottunut siihen! :)

      Poista
  8. Katotaan mitä täällä käy :D!
    Voi olla että kotona istuskellessa ei viitsi tuhlata meikkejä..
    Nykyisin kyllä meikkaan vaikka vain kotona olisin, mulla aina sellanen tunne ettei päivä lähde millään käyntiin jos en vähän laittaidu, hassua :D

    Pikameikki kyllä nykyisinkin kovassa käytössä. Mulla kun löytyy tuo tyhjänpäivänen keksintö irtoripset, niin meikkiä ei oikeastaan tarvitse kun nuo räpsyt tekee meikittömästäkin olemuksesta ihan siistin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, irtoripset on kyllä kätevät! :) mulla oli myös raskausaikana joka päivä jostain syystä meikattava, nyt se on vaan jäänyt ihan kokonaan. katsotaan miten sulle käy ;)

      Poista
  9. Mä yleensä meikkaan, mut tän viikon oon ollu kokonaan ilman meikkii! :) Ihanaa olla ku voi vaan raapii silmii ja nukkuu pojan kaa päikkäreil naama tyynyy vasten niin, ettei tarvii pelkää et tyynyliina menee kulmakynään :D Välil meikkaan kevyesti niin et laitan pelkkää ripsarii ja välillä teen sit oikein tumman silmämeikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olo on kyllä tosi rento aina ilman meikkiä! oonkin katsonut sun blogista että sulla usein on tosi ihanasti meikatut silmät! :)

      Poista
  10. Makeen näköinen keittiö näkyy tuolla takana! Voisit tehdä kotipostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on aika makee, sitkun on niin siisti että pinnat näkyy ;) :D teen heti kun tää olisi joskus niin siisti että kehtaa ottaa valokuvia :p yritän viikonloppuna muistaa kun on siivouspäivä ;)

      Poista
  11. Miekii taidan panostaa ja tehhä saman tyylisen postauksen!;P

    VastaaPoista
  12. Pika"meikkaus" vinkki joka on yks mun kaikkien päivien pelastaja, ripsienpidennykset! Itselläni on "pidennykset" eli oman ripsen pituiset lisäkkeet, mutta joka päivä on tuuheat ja mustat ripset aamuvarhaisesta asti :) ei tarvitse muuta tehdä kuin käydä kerran pari kuukaudessa tunnin ajan liikkeessä laitattamassa ne, loppu kuun voi vaan mennä ja olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon miettinyt ja harkinnut ottavani pidennykset, mutta arastelen kun pelkään omien ripisien menevän pilalle :/ ja oon hirmunen silmien hieroja ja hinkkaaja niin mulla lähtis ne varmaan tosi nopeesti pois kun en muistaisi olla lääppimättä silmiä :D

      Poista
  13. Pika"meikkaus" vinkki joka on kaikkien päivieni pelastaja, ripsienpidennykset. Itselläni on "pidennykset", eli oman ripsen pituiset lisäkkeet, heti aamuvarhaisesta lähtien on mustat ja tuuheat ripset. Ei tarvitse muuta kuin käydä kerran pari kuukaudessa tunnin ajan liikkeessä rentoutumassa, loppu kuun voi vaan olla ja nauttia :) eipä tarvitse meikata edes vaikka lähtisi jonnekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, pidennykset on kyllä kauniita! :) tekisi mieli koittaa muttamutta... :D

      Poista
  14. voi tuo on niin kun just mun suusta :D mä en ennen liikkunut juuri minnekkään ilman meikkejä, mutta nyt kyllä käyn kaupassa ja asioilla ihan hyvin vaikka ei meikkiä oo :D en edes kerkeä meikkaamaan ja en JAKSA! ja näytän kyllä suurimmaksi osaksi ajasta ihan peikolta :D tietty välillä joskus harvoin meikkaan, mutta en läheskään joka päivä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä vaan niin kummasti laiskistuu täällä kotona :p sana peikko kuvaa mua myös erittäin usein... :D

      Poista
  15. http://raskauteni.blogspot.fi/2014/01/kotiaitilook.html

    just tein samantyylisen postauksen. :)) Kiva postaus kyllä!

    VastaaPoista
  16. Mie meikkaan kevyesti päivittäin vaikka en kävis ees ihmisten ilmoilla. Itelle tulee edes vähän parempi fiilis katsoa peiliin.Miulla on niin vaaleat kulmakarvat ja epätasaisen värinen iho. Vinkiksi se, et kannattaa kokeilla BB-voidetta ja ripsienpidennyksiä. Ite inhoon ripsarin laittoa ja bb-voide toimii oikeastaan kuin naamarasva ja peittää samalla kevyesti :).

    Kiva postaus, voisin itsekin toteuttaa tämän :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toteuta vaan! :) täytyykin koittaa tuota bb voidetta, niin paljon hyvää kuullut siitä! :)

      Poista
  17. Mitä enemmän sulle ikää tulee, niin näytät muistuttavan enemmän ja enemmän äitiäsi ja siskoasi hih eli tervetuloa meikittömien, laiskojen ponnaripäiden joukkoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, se on vissiin sukuvika ettei jaksa aina meikata :p :D

      Poista
  18. Oon aina meikannut paljon ja niin teen vieläkin Melissan synnyttyä, en vaan osaa lähtee ees kauppaan ilman laittautumista. :D

    lifefaith-carino.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. Ihan vaan puhtaitten ja siistien vaatteiden laittaminen ylle eikä niitä perus collegeja, tukka kammata ja laittaa vaikka nutturalle, silloin ei tarvitse edes sitä meikkiä niin näyttää jo hiukan huolitellummalta. Lisäks mä käytän vähän itseruskettavaa naamaan, koska mun mielestä kalpeus tekee musta rumemman=D (kohtuudella siis kylläkin) Jos jonnekkin lähetään niin pyrin laittamaan ees vähän ripsaria, iltanen meikin pesu ei vaan houkuttele:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on ihan sama et miekkien peseminen on "liian työlästä" niin jätän suosiolla meikkaamisen pois :D ja tuo on ihan totta että vaatteet tekevät jo paljon!

      Poista
  20. Laitan kyllä. Siis aina ennen kuin mies tulee. Mennään yleensä miestä vastaan kauppaan, niin meikkaan kyllä aina ja laitan hiukset ja mietin vaatteet, koska musta se on vaan kivaa :) Välillä on päiviä kun oon vaan sisällä, ja jos ei tule vieraita niin saatan olla takkutukalla ilman meikkiä tohvelit jalassa, yöhousut ja joku toppi päällä :D Yleensä kuitenkin tulee käytyä kahvilassa, kaupoilla tai vauvaharrastuksissa, niin kaikkiin meikkaan paitsi vauvauintiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa kun jaksat laittautua ! :) täytyy itsekin hieman tsempata ettei aina ole peikko vastassa kun tino tulee töistä :pp :D

      Poista
  21. Sä se et tarttee meikkii ollenkaan! Olisinpa minäkin yhtä kaunis!!

    VastaaPoista
  22. Kiitos ideasta. Yllytyshullu teki postauksen.

    http://riitasointurakkaus.blogspot.fi/2014/01/taman-nakoinen-oikeasti-olen.html

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3