Kaksplus.fi

MENU

tiistai 22. heinäkuuta 2014

#ABchallenge


Abchallenge, haaste joka on pyörinyt somessa jo vaikka kuinka kauan. Upeita ennenjälkeen kuvia facebookista seuranneena päätin itsekkin tarttua haasteeseen. Olen vähän sellainen "en usko ennen kuin itse nään" tyyppi, ja olin todella skeptinen että mitään tuloksia tulisi. Edelliset vatsalihasliikkeet olen tainnut tehdä talvella, joten katsoin liikkeiden määrää kauhuissani. Toisaalta, ilman hikeä,verta ja kyyneliä tuskin voi mitään kummempia tuloksia odottaa. Tänään olen haasteen kahdeksannessa päivässä, lepopäivä. Voin sanoa että eiliset liikkeet saivat jo sellaisen hien pintaan että laiskana ihmisenä teki mieli jättää leikki kesken. Tänään aamulla päätin kuitenkin ottaa valokuvat ja verrata niitä aloituspäivänä ottaamiini ja leuka meinasi tipahtaa lattiaan kuvia verratessani. 8 päivää takana, 22 päivää edessä ja tulokset ovat jo selkeät:


Kuvilla on eroa siis kahdeksan päivää, vasemmanpuoleinen on otettu haasteen ensimmäisenä päivänä ja oikeanpuoleinen tänään. Huikea ero! Haasteen lisäksi olen kyllä tarkkaillut ruokavaliotani: herkkupäivä vain lauantaisin, muina viikonpäivinä ei yhtään mitään herkkuja. Lisäksi suoritan myös samanlaista haastetta mutta kyykkyhaasteena! Eilen teki mieli luovuttaa, mutta näiden kuvien avulla mä aion hampaat irvessä vetää molemmat haasteet loppuun saakka. 
22 tuskaista päivää edessä! 
Päiväpäivältä huomaan kyllä jaksavani paremmin molempien haasteiden liikkeet, ja päiväpäivältä tunnen itseni terveemmäksi!

Onko joku muu tehnyt kyseisen haasteen?
Ennenjälkeen postauksia saa linkittää! :)


20 kommenttia :

  1. Itse ois tää tarkoitus toteuttaa kans! Toivotaan et tulee samanlaisia tuloksia, ihan huikeeta! Tsemppiä jaksamiseen loppuun saakka :)

    VastaaPoista
  2. Hui, mitä tuloksia!! Ihan mahtavaa. Voi kun saisi itseäänkin niskasta kiinni.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps, on kyllä ja kiitos ! :) toivotaan sinnekkin kuntoilukärpäisen puraisua! :)

      Poista
  3. Mulla on menossa päivä 21... Ja pystyy jo pitää vähän tiukempiakin paitoja päällä!

    VastaaPoista
  4. LUOJA mikä muutos!!! Pakko ite huomenna alottaa tää!!!
    Kiinnostais myös se kyykkyhaaste? Kerrotko lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no olen skyllä samaa mieltä ja ihan häkeltynyt :D googlaa squatchallenge (laita viakka kuva haku!) niin löydät ohjeet :) sama idea siinäkin, kyykkyjä paljon (ja liikaa...:p) ja määrät kasvaa joka päivä! :)

      Poista
  5. Hieno juttu! Itse olen myös kiinnostunut kokeilemaan tätä ja jos voisit kertoa siitä kyykkyhaasteesta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :) googlaa squatchallenge niin löydät ohjeet!! :)

      Poista
  6. Näyttää ja kuulostaa hyvältä :) ja haaste todella toimii. En tajua mitenkä sulle voi ennen ja jälkeen kuvissa olla noin suuri ero. Tsemppiä loppuun asti! Itse sain tästä idean kokeilla ihan samaa. Vaikeinta on olla syömättä herkkuja ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :) niinpä, itsekin olin todella yllättynyt muutoksesta. Toki ei mikään ihme koska olin aivan rapakunnossa että pienetkin lihakset saavat suuren muutoksen :D jeps, herkuttomuus on vaikeaa!! itse juurikin sen takia pidön lauantaina herkkupäivän koska koko herkuttomuus ei mulla johda koksaan pitkälle, lopulta repsahdan ja sille tielle jään :// :p

      Poista
  7. No ohoh, mitä tuloksia noin lyhyessä ajassa! :) vau! Teetkö kaikki liikkeet aina kerralla vai miten? Itseä kiinnostais myös tuo haaste, mutta sektio takana, niin istumaannousut ei onnistu :( vois kai sitä soveltaa jotenkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeppp, kiitos !! :) ja teen kerralla, toki muutaman kymmenen sekunnin lepotaukoja aina välillä pitäen kun kunto loppuu kesken! :p :D uskon että toimii ihan soveltaenkin! :)

      Poista
  8. Mä tein sitä 30 days squat haastetta johonkin 180 kyykyn päivään asti mutta sit loppu jaksaminen mutta ehti siinäkin jo tuloksia selkeesti tulla. Nyt vähän haluttais alittaa sekä Se alusta että rinnalle tämä kun on pahasti päässyt löllistymään XD mutta mahtavalta näyttää sulla tulokset, tsemppiä jatkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. feel you, tekee tiukkaa kun eilen oli 100 kyykkyä :D ja kiitos tsempeistä, tsemppejä sinnekkin jos aloitat! :)

      Poista
  9. Ohhoh, mahtava tulos nyt jo ! Tämä antoi itelle lisäpuhtia tähän. Eilen alotin tämän, luulisi että nyt jo oon synnytyksestä toipunu kunnolla. Toivottavasti ittellekki tulisi jotain tuloksia :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3