Kaksplus.fi

MENU

maanantai 11. elokuuta 2014

Elämäni aakkoset.



Aurinko. Rakastan valoisuutta ja saan siitä ihan mielettömästi energiaa! Talvisin väsyttää ja yöunet ovat todella pitkät, kesällä jaksaa vaikka mitä! Paras on ehdottomasti kevätaurinko.

Blogi. Rakas harrastus enkä tällä hetkellä voisi kuvitellakkaan lopettavani tätä. Ja mikä loistavin päiväkirja Elviran kasvusta!

Chinese Food. Rakastan kiinalaista ruokaa. Voisin syödä sitä joka päivä ja koko ajan. 

Draaman välttäminen. Ei turhaa haloota turhista asioista niin elämä on miljuunasti helpompaa!

Elvira<3



Facebook. Myönnän, olen riippuvainen.

Goga Gola (haha en keksinyt mitään!:D). Oon ihan riippuvainen kokiksesta.

Home. Olen muuttanut monta kertaa viime vuosien aikana ja vihdoin tuntuu siltä että olen kotona. Ja koti on maailman paras paikka!

Itsetutkiskelu. Mietin usein miksi tunnen näin, miksi toimin näin ja mitä olisin voinut tehdä toisin. Olen oppinut itsestäni ihan älyttömän paljon kaikkea ja osaan pelata korttini aika hyvin jos haasteellinen asia tulee eteen.

Joulu. En koristele kotiani jouluiseksi, en perusta materiasta mutta kaikken joulu on aivan ihanaa perheaikaa!



Kunnioitaminen. Toisten ihmisten kunnioitus ja hyvä kohtelu on mulle kaikki kaikessa. Törkeet ja kärkkäät ihmiset saa mun niskavillat nousemaan pystyyn heti kättelyssä.

Laulaminen. Vaikken ole mikään kultakurkkujen kuningatar, niin rakastan laulamista.

Maria. Mun sisko<3

Netflix. Mammaloman pelastus! :D

Onnellisuus. On tärkeää että toimin ja elän niin että voin sanoa olevani onnellinen. Tämän pidän aina mielessä ja välillä pysähdyn aina miettimään että olenko oikeasti onnellinen. Tällä hetkellä sitä ei kyllä tarvitse edes miettiä, vastaus on päivänselvää<3

Perhe. Kaikki kaikessa.


Queen. On hyvä välillä kohdella itseään kuin kuningartata. Ostaa tai tehdä jotakin ihan vain siksi koska mä ansaitsen sen.

Rakkaus. On tärkeää että voi rakastaa täysillä. On tärkeää että voi myös tuntea itsensä rakastetuksi.



Sosiaalisuus. Olen todella sosiaalinen ihminen ja tarvitsen päivittäin monia sosiaalisia kontakteja. Ellei niitä ole ihan livenä tarjolla niin puhelimitse ainakin.

Tino. Maailman paras mies ja isä<3

Unelmat. Unelmointi on sallittua ja joskus on kiva uppotua unelmien pariin. Vaikka ne olisivatkin toinen toistaan uskomattomampia ja niiden toteutumisen mahdollisuus olisi yksi miljoonasta.

Vanhemmat. Mun äiti ja isi on maailman parhaita <3

Www. Nettiaddikti!

Xylitol. Pelkään hammaslääkäriä joten syön ihan neuroottisesti purkkaa ja muita xylitol tuotteita. Ettei vaan tuu reikiä..(tulee silti..)



Ystävyys. Omistan maailman parhaimmat ystävät!

Zzz..nukkuminen on ihanaa.

Åbo. Turku on suomen pyllyreikä mutta silti täällä on hyvä asua ;)

Äitiys. Maailma ihanin ja tärkein asia tällä hetkellä. Ja luultavasti aina.

Ötökät. Tämä menee nyt vähän negatiivisuuden puolelle mutta ETTÄ MÄ VIHAAN NIITÄ!


Mitkä ovat sinun aakkosesi?

2 kommenttia :

  1. Hei tää oli hyvä! Voisin itekki tehä elämäni aakkoset postauksen <3 pääsis vähän ajattelemaan , pohtimaan mikä onkaan tärkeintä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä ! :) ja tämä oli yllättävän vaikee vaikka luulin että ihan helposti keksii jokaiselle kirjaimelle jotakin :p

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3