Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 13. elokuuta 2014

Jotain muutakin kuin äiti?



Aamulla (7:00 kun herätyskello jokelteli sängyssään..) kun kurkkasin ikkunasta ja huomasin siellä olevan hämärää ja viileän oloista. Meinasin purskahtaa onnen kyyneeliin
syksy on täällä!
Helteestä ei saisi valittaa mutta kyllä minä ainakin jo tuskastuin ainaiseen paahteeseen ja hikoiluun. Ennen vihasin syksyä, mutta viime syksyyn ja Elviran odotusaikaan liittyy niin paljon mahtavia muistoja että odotan jo innolla syyssateita ja lehtien putoamista. 
Voitte muistuttaa näistä sanoista sitten kun valittelen täällä ainaista sadetta, hah.

Kesässä ärsyttävää on myös se, etten ole yhtään kesäpukeutuja. Helteiden sattuessa en oikein osaa valita kaapistani mitään muuta kuin sortsit ja topin. Ja oikeastaan siihen jotakuinkin rajoittuu mun kesävaatevarasto...Siksi olenkin ihan onnesta soikeena kun säät viilenee ja näinollen vaatevarasto tuntuu kasvavan huimasti! Tänään kun sain pitkästä aikaa vetää päälleni kevyen neuleen sekä huivin, olin onnenni kukkuloilla. Pinnallista ehkä, mutta nämä on näitä elämän pieniä iloja!

Raskausaikana ja äitiyden myötä tuntui että kadotin kokonaan itseni ja tyylini. Johtuen ehkä hieman siitä, ettei mitkään vaatteet istuneet kauniisti. Nyt pikkuhiljaa olen löytänyt taas itseni ja vaatemakuni uudelleen. Voi olla, että tulevaisuudessa täältä blogista tulee löytymään enemmän minua, mun tyyliä ja mun mieltymyksiä, enemmän lifestyle tyyppisiä juttuja. Voi myös olla että tämä innostus menee ohi viikossa tai päivässä, mutta katsotaan mihin syksy vie. Aika sen näyttää. Jotenkin vain tuntuu että löydän päiväpäivältä sitä "vanhaa Lauraa" takaisin ja muistan äitiyden lisäksi olevani myös nainen.
Ehkä. Suuri ehkä.
Tai sitten palaan vain niihin pieruverkkareihin ja siivosnutturoihin tuota pikaa.
Ken tietää.
(Barbie ei...)


2 kommenttia :

  1. Mä kaipaan nyt jo helteitä, olis helppo muksuillekkin vaan laittaa hellevaatteet päälle sen enempää miettimättä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä stressain helteillä vaan että toinen läkähtyy tai kuivuu :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3