Kaksplus.fi

MENU

torstai 28. elokuuta 2014

Kalsari rakkautta.



Viime vuosina musta on tullut ihan älyttömän mukavuudenhaluinen. Tämä näkyy myös mun vaatemaussa, todella harvoin enää mua näkee farkut jalassa. Ei kiristäviä ja tönkköjä farkkuja tänne enää kiitos! Varsinkaan kun äitiysfarkkuni olivat maailman mukavimmat päällä, niiden jälkeen ei "oikeita" farkkuja ole halunnut jalkaan oikein mielellään laittaa. Vauvan kanssa täytyy myös helposti päästä taipumaan mitä ihmeellisempiin asentoihin ja ylös alas kyykkäminen on aika tuttua puuhaa. Milloin metsästät lusikkaa, milloin kadonnutta nallea ruohonjuuritasolta. Lattialla istuminen on nykyään myös aika in, joten kiristävät vaatteet ovat ehdoton nounou! Kiristävät farkut pöllyttyvät useimmiten siis vaatekaapissa tai jäävät kokonaan kaupan hyllylle. Farkkujen  sijaan voisin hamstrata kaappini täyteen erilaisia legginsejä, 
täältä löytyy oikea kalsarirakastaja!

Harmaan paidan desing by spagetti bolognese

Muistan kuinka yläasteella ollessani legginseistä tuli hittituote ja ne oli niiiin IN. Kerran kokeilin ja sille tielle jäin, kalsarit veivät mun sydämen! Legginsit ovat varmaan aika jokotai tuote, joko niitä vihaa tai sitten rakastaa. Ne jakavat mielipiteitä, toisten mielestä on ihan ok hyppiä kalsareissa keskellä kaupunkia ja toiset sen sijaan eivät voi sietää tätä villitystä. Niinkuin ehkä jo selväksi tuli, mä kuulun näihin kalsareiden rakastajiin. Niin mukavat päällä, ihan kuin ei olisi housuja lainkaan! Ja varsinkin kun kaupat sekä netti ovat pullollaan eri värisiä ja kuviollisia kalsareita. 
Ja mä haluan ne kaikki!




Postauksen kuvissa esiintyy mun tämän hetken lemppari legginsit. Harmaat "joulukuviokalsarit" olivat halpahalli löytö Talouspörssi nimisestä rojukaupasta. Harmi vain että näissä tosiaan oli hintalaatu suhde kohdillaan, naurettavan hintaiset ja naurettavan laatuiset! Parin pesun jälkeen aika kulahtaneet ja melkeinpä jo päivä paistaa läpi, mutta toisaalta osasin odottaa tätä.
Mustat tekonahka/wetlook legginsit ovat sen sijaan Gina Tricotista. Legginsit ovat aika uudet enkä ole kuin kerran kerennyt ne pesukoneessa pyörittämään, mutta pelkään kyllä että ne menettävät "kiiltonsa" helposti. Toivotaan etteivät, olen nimittäin ihan rakastunut näihin nahkakalsareihin! Tuovat piristystä ja räiskettä muuten niin tylsään collegepaita asuun. Seuraavaksi alan metsästämään joitakin mustavalkokuviollisia kalsareita sekä leopardi kalsarit myös hieman kutkuttaisivat...;)

Mä olen kyllä ihan myyty kalsareille, mites te? 
kalsarirakastaja vai kalsarivihaaja? 

11 kommenttia :

  1. Mäen kans laita farkkuja jalkaan ellei oo pakko! :D kalsarit ja joku pitkä paita tai mekko... ja collegehousut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on vaan yhdet kollarit, en osaa oikein niitäkään käyttää :D

      Poista
  2. Mä en kans laita farkkuja jalkaan ku pakosta :D leggarit tai collegehousut :)

    VastaaPoista
  3. Kuolaan aina kaikkia ihania kuviollisia legginsejä mut en osaa itse yhtään niitä käyttää enkä voi sietää sitä "unohdin housut kotii"-lookkia kun on sellaiset legginsit joissa ei näy minkäänlaisia saumoja tms erottavaa tekijää sukkahousuihin XD eli tykkään mutta en tykkää, oon sekava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdin housut kotiin -lookki :D todella kuvaavaa itseasiassa. Mun mielestä leggarit on kivat tunikoiden yms kanssa, mut muuten tulee just toi fiilis :)

      Poista
    2. mulla vähän sama vaikka myönnänkin että välillä voi peppu vähän vilkkua :D yleensä kyllä pyrin laittamaan leggareiden kaveriksi jonkun pidemmän paidan tai tunikan juurikin välttääkseni tuota housuttomuutta :D! koska se ei kyllä sovi kellekkään! :p

      Poista
  4. LEGGARIT HENKEEN JA VEREEN!
    Farkkuja en oo jalkaani vetässy herraties koska....

    VastaaPoista
  5. leggarit/kalsarit aws! rakastan, niin ihanat jalassa<3 vihaan farkuja :D mut jos täs kropan saa kunnolla kuntoon niin ehkä mä ne sit laitan jalkaan :) mut kalsareiden rakastaja ehdottomasti <3 ja noi joulukuvio leggarit on IHANAT, rakastuin :) <3 määki tahon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) jos törmäät tarjouspörssi nimiseen kauppaan niin mene katsomaan löytyykö ;) vaikkei kovin hyvälaatuiset olleetkaan :p :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3