Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Kutsukortit!

Elviran syntymäpäivä kekkerit lähenevät uhkaavasti, alle kaksi viikko aikaa! Eilen saimme viimein kutskukortit postiin jotta saadaan vieraat paikalle. Olen jostain lukenut että kutsut olisi hyvä lähettää viimeistään kaksi viikkoa ennen the päivää, joten olimme hivenen myöhässä tästä aikataulusta. Toisaalta eipä sen niin väliä, kutsukortit lähtivät sukulaisille ja kummeille ja heistä jokainen taitaa tietää koska kemut ovat. 

Päätin askarrella kutsut itse jotta päästäisiin halvalla ja helpolla. Nojoo, helpolla ei todellakaan. Vaikka suunnittelun mahdollisimman yksinekertaisen kutsun, oli toteutus silti aika heikkoa. Vaikka tarhatäti olenkin, ei askartelu kuitenkaan ole ihan mun juttu. Suunnittelu kyllä, mutta toteutus on sitten vähän heikon puoleista. Kädentaidot ovat muutenkin mun heikko kohta...

Kaikessa yksinkertaisuudessaan kortit näyttävät tältä:



Valkoinen pohja on vanhan asunnon tapettia. Ilmapallon naru on harmaata lankaa ja ykkönen on kirjoitettu mustalla kimalle liimalla. Kortin taakse tuli itse kutsu, mutta sitä en tänne julkaise koska siinä on meidän osoitetiedot ym. Kuitenkin, kortti näytti mun mielessä paljon paremmalta mitä siit äsitten tuli mutta loppujen lopuksi väliäkö sillä. Ainakin on suurella sydämellä tehty ja toteutettu ellei muuta. Harmi vain kun yksi vuotias on kuitenkin vielä niin pieni etten voi huijata Elviran tehneen kortteja ;) 



Tässä nämä nyt sitten ovat, toivottavasti kaikki löytävät perille postipaten mukana! Mä taidan lähteä villasukkien metsästysreissulle varastoon koska täällä on KYLMÄ! 

Muuntelin muuten vähän blogin ulkonäköä mitäs tykkäätte? Bannerista olen saanut jo mielipiteitä että keltainen teksti pistää silmään joten se taitaa vielä vähän muuttua. Mutta oikealle puolelle tein uudet somenappulat, niitä klikkaamalla pääsee blogin facebook sivulle ynnä muihin samanlaisiin paikkoihin joissa meitä voi seurailla! :) 





Ihanaa keskiviikkoa kaikille! <3

10 kommenttia :

  1. Kivat ja simppelit kutsukortit! :D Kiitos, että muistutit mua tästäkin postaus ideasta, nyt meidänkin kutsut kaikki on viimein saatu perille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja ole hyvä, tuunheti kurkkimaan ja ottamaan ideoita ens vuodelle ;)

      Poista
  2. Nätit kutsukortit tuli! :) Mä oon ollu niin laiska, etten oo edes tehny kortteja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) voi olla että mä laiskottelen myös ensi kerralla :p

      Poista
  3. Noi instagram jne. pylpyrät on kivat noilla keltaisilla teksteillä, mutta otsikko on juu aika kirkuva. Kivat kutsukortit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja kiitos ! :) asia korjattu, meni omatkin silmät solmuun sitä katsellessa xD

      Poista
  4. Katsoinkin, että onpa jotenkin tutun näköiset kutsukortit.. Meillä on tuota tapettia makkarissa! ;) ihanat kortit olet mielestäni saanut aikaan! Ja on aina ihana saada kutsu kortilla esim tekstarin sijaan.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) onhan kutsut aina kivemmat, mutta tekstari olisi kyllä niin helppo... :D ehkä ensi vuonna laiskottelen ;) ja tuo on kyllä näittä tapettia! :)

      Poista
  5. Söpöt kutsukortit <3 ! Mun täytyy yrittää kehitellä jotain ideaa meijän 1vee kutsukortteihin - askartelu ei oo vahvin ala, joten saas näkee mitä saan aikaseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :) he iei mullakaan ja jos mä onnistuin edes tämän verran niin kyllä varmasti tulee hienot kortit teillä! :)) ja heim yritys on tärkein ;) näin mä ainakin ajattelin kun masistelin tätä lopputulosta :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3