Kaksplus.fi

MENU

tiistai 16. syyskuuta 2014

Nukkavierupierukalsari mutsi täällä moi!



Muistatteko kun hetki sitten uhosin tai oikeataan kerroin täällä blogin puolella miten olen taas kiinnostunut omasta ulkonäöstäni? Miten pukeminen, muoti ja vaatteet taas kiinnostavat pitkästä aikaa....*huutonaurua*. 
Se oli hetken huumaa se. 

Mä olen sen verran laiska ihminen laittautumaan että harvoin mua näkee meikit naamassa kotona. Jos herätessäni tiedän päivän olevan kotipäivä, jaksan hädin tuskin pestä hampaat ja harjata hiukset. Tai hampaat pesen aina, siitä en luista koska aamulla maistuu kakka suussa...Hiusten harjaus unohtuu sitten jo liiakin usein. 
Mutta onko sillä loppujen lopuksi niin väliä? 



Mä en oikeastaan ymmärrä enää miten olen joskus jaksanut meikata aina töihin. Meikki ja hiussessio vei ainakin puolituntia aamu-unista, miten mä olen viitsinyt? Tällä hetkellä mikään ei vedä vertoja lämpimälle peitolle ja pehmeälle tyynylle, vaikka siitä seurauksena olisikin räjähtänyt harakanpelätin. Ennen mä en tuntenut oloani kovin mukavaksi jos naamassa ei ollut vähintäänkin meikkivoidetta ja ripsiväriä. Tällä hetkellä vieroksun suurta pakkelimäärää ja vimotteen päälle laitettua tukkaa. On ihana olla meikitön ja hiplata ja hiero silmiä jos siltä tuntuu. Tällä hetkellä omissa silmissäni olen jopa ihan kivannäköinen ilman meikkiä. Normaalin ja luonnollisen näköinen. 
Silmä tottuu näköjään mihin vaan ;)

 Törmäsin tuossa hetki sitten somessa kiertäneeseen haasteeseen jossa oli tarkoitus laittaa itsestään kuva niin luonnollisena kuin laitettunakin. Muutamat haasteeseen tarttuneet olivat lisänneet kommentteja etteivät melkeinpä uskaltaneet laittaa meikitöntä kuvaa nettiin. Hymisin itsekseni näitä kommentteja lukiessani koska tunnistin itseni muutaman vuoden takaa. Miten kamalaa oli kulkea jossakin ihan luonnontilassa ja ei olisi tullut pieneen mieleenikään laittaa someen meikitöntä kuvaa. Hih, teini minä! Niin ne ajat ja ihmiset muuttuu, ja nyt minulla ei kyllä ole mitään kynnystä meikittömän kuvan julkaisemiseen. Teinivuosista mun itsetunto on kasvanut kyllä ihan hirveästi, ja toisaalta iän karttuessa en jaksa enää välittää niin paljoa. 



Ulkonäön sijaan murehdin sisäistä hyvinvointiani. Herkkulakko on päässyt taas hieman lipsumaan ja hiilaripöhö on muutamana iltana ollut aika paha. Vatsan ulkonäkö muistuttaa puoliväli raskautta ja se jos jokin on ollut upeaa. 
Tässäkin asiassa löydän kyllä jotain positiivista taas: voin leikkiä peilin edessä olevani raskaana ja silitellä vatsaani kun ei plussaa ole vielä kuulunut ;)

Nyt tämä takkutukka äiti painuu saunan kautta untenmaille,

 hyvää yötä 
kauniita unia
oman kullan kuvia! <3

6 kommenttia :

  1. Just tänään tein postauksen tuosta meikitön ja laitettu-minä. Vuosi sitten ei olisi tullut kuuloonkaan laittaa someen kuvaa ilman meikkiä, tätä se äitiys teettää, verkkarit ja takkuinen tukka höystettynä myöskin hiilaripöhötyksellä, nam nam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy käydä lukasemassa! :) haha niinpä, äitiys tekee juurkin tämän :p :D

      Poista
  2. Mä en koskaan meikkaa vaan kotona ollessa ja kesällä harjasin hiukset ehkä kaksi kertaa. Joudun jopa leikkaa saksilla pois takkuja aina välillä, kun en oo muistanu harjata hiuksia. Että semmoista. :D ulospäin tää ei silleen näy ku mun hiukset on luonnonkiharakäkkyrät, jotka on aika sekasin joka tapauksessa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha ihana sinä :D voivitsi oon kade, mä halusiin niin paljon käkkärä tukan!! :)

      Poista
  3. Heh, I feel you! Komppaan kaikkea!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3