Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 1. lokakuuta 2014

No se kuuluisa "blogihuulirasva"...




Täällä yksi mainoksen uhri...hups!
Olen aina painanut villasella (tai ainakin yrittänyt..) kaikki massatuotteet ja uusintahottia jutut. Ja nyt sitten sorruin...
Tätä kuuluisaa "blogihuulirasvaa" on hehkutettu todella monessa blogissa joten kun tänään kävelin citymarketissa kyseisen huulirasvatelineen ohi, nappasin yhden mukaani. Jos Tinolta kysyy niin valintaan meni ikä ja terveys ja sehän on vain HUULIRASVA! :D
Kuitenkin, olihan mun pakko kokeilla pitääkö suuri hehkutus paikkaansa ja onko tuote oikeasti jokin huulirasvojen ferrari. 

No tota, se on huulirasva. Jossa on sävyä, hajua. Antaa jopa huulille kiiltoa. Niinkuin melkeinpä mikä tahansa muu huulirasva. Ja jouduin parin tunnin välein lisäämään tätä maagista tuotetta ihan samalla tavalla kuin tähän astista luottohuulirasvaani, Pirkka merkkistä.. Joten ei, en kyllä ymmärrä mistä moinen hypetys tätä huulirasvaa kohtaan tulee. Toimii ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin huulirasvat! ;)

Löytyykö muita mainoksen uhreja ruudun toiselta puolen? :)







9 kommenttia :

  1. Hih, mä haksahdin kans tähän. Mulla on se violetti, mutta ei tullu "ahaa" elämystä. Huulirasva, täts it :)

    VastaaPoista
  2. Oon tuhottoman monta kertaa sortunu johonki uuteen ihanaan huulirasvaan ja joka kerta ne jää laatikon/laukun pohjalle, ku ne ei vaan oo yhtä hyvii ku Labello Classic Care :)
    Totaki olen hypistelly monta kertaa, mut viel oon jättäny kauppaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on sama juttu mutta mun luotto on pirkka tai rainbow :D

      Poista
  3. Mulla jäi kokeilusta ihan samat fiilikset. Hyvä tuote, muttei mitenkään erityisempi kuin muut, eikä voita ikisuosikkiani eli Labellon Classicia, jonka tuossa ylempänä Anonyymikin oli maininnut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä, hehkutuksen takia jäi vähän sellanen "tyhjä" fiilis :D

      Poista
  4. Jostain syystä olen tähän asti aina peittänyt huulen luonnollisen punotuksen KEVYELLÄ meikkivoidemäärällä (nyt ei sitten todellakaan puhuta mistään huulten meikkivoidekerroksesta huulipunana). Tässä pikkuhiljaa opettelen käyttämään rasvoja, kiiltoja ja punia, mutta tota Babylipsin hehkutusta en vaan tajua. Ei se mun mielestä täyttänyt ees normaalin huulirasvan kriteereitä. P*ska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tuo on kyllä totta että mun "normaali" huulirasva toimii paremmin kun tämä :p täällä myös opetellaan punien ja kiiltojen käyttöä! :)

      Poista
  5. Itse kyllä myös mainoksen uhriksi tämän (ja monen muunkin) kohdalla totesin, että se mikä on antanut tälle tuotteelle myyntiä on sen miltei nerokas mainonta. Tätä on ollut niin monessa blogissa, että tuli jo tunne että kai se on pakko nyt sitten kokeilla. :D Mutta en kyllä kokenut että olisi ollut mitenkään erityisen mahtava, varsinkaan niin suuren mainonnan arvoinen. Ulkonäkö tosin on ihan kiva, joten siitä plussaa. :)

    http://iinaneloa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3