Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Hieman hiljaisempi aikakausi.

Uuden arjen myötä myös blogi hiljenee. Ei kokonaan vaan muutamiksi päiviksi viikossa. Yksinkertaisesti jaksaminen eikä aika riitä ja koska kyseessä on rakas harrastus, en missään nimessä halua tehdä siitä pakkopullaa. Koneella istutaan sitten kun on aikaa, jos silloinkaan. Oikeastaan sitten kun on fiilistä. Olen koko päivän Elvirasta erossa joten voitte kuvitella ettei iltapäivällä ensimmäisenä ole mielessä tietokoneen avaaminen kun saavun kotiin. Ja illalla kun Elviran nukkumatti saapuu, on omanikin jo ovella kolkuttelemassa. Blogi on nyt siis hiljaisempi mitä ennen,mutta käyn silti kertomassa kuulumisia viikottain, tai siis monta kertaa viikossa. Mutten päivittäin. Meidän juttuja voi seurata blogin facebook sivulla sekä Instagramissa, linkit sivuille löytyvät blogin oikeasta reunasta. 

Vaikka mua harmittaa etten enää kerkeä päivittäin kirjoittamaan niin nyt on aika asettaa asiat tärkeysjärjetykseen. Ja aivan ensimmäisenä tulee tietenkin perhe sekä oma hyvinvointi. Tiedän että sen enempää ei mun tarvitse asiaa selittää koska teistä jokainen ymmärtää asian. Ei kukaan (toivottavasti) pistä blogia ja tietokonetta perheensä edelle. Ja tiedättekö, mä nautin täysin rinnoin sosiaalisista kontakteista pitkin päivää töissä joten tarve somettaa ei ole enää niin suuri. Mulla on ihan oikeaa elämää puolentoista vuoden jälkeen, heh! 

Nyt mä painun suihkun kautta nukkumaan, palaan raskauskuulumisten kera sitten kun kerkeän!

P.s Tasan 4 viikkoa rakenneultraan! Niin pitkä aika vielä mutta kuitenkin niin lyhyt.

4 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit <3