Kaksplus.fi

MENU

perjantai 10. huhtikuuta 2015

Maailman paras huulipuna.



Mä en ole koskaan ollut mikään kosmetiikan suurkuluttaja. Mä en fiilistele uutuksia kosmetiikka hyllyissä tai lähde kokeilemaan uusia tuulia meikkauksen puolella. Mä pysyttelen niissä tutuissa ja turvallisissa tuotteissa jotka olen meikkivuosieni aikana löytänyt.

Arkimeikkiini kuuluu juuri ne perustuotteet: meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri ja ripsiväri. Joskus harvoin luomiväriä tai kajaalia. Juhlameikki ihan samaa tavaraa. Ja huulipuna. Sitä tykkään lisätä välillä niin arkeen kuin juhlaan ja se on tuottanut päänvaivaa koska sitä the tuotetta tällä saralla ei ole löytynyt. Paitsi nyt, nyt luuleen löytäneeni sen huulimeikkien kingin joka on juuri mulle luotu.



Hyvän huulipunan löytäminen onkin tuottanut päänvaivaa. Monta hutiostosta tehneenä olen tuhlannut  pienen omaisuuden niihin vaikken mitään merkkitavaraa ole ostanutkaan. Mä olen vaan todella vaativa huulipunan käyttäjä. Vihaan tunkkaista ja hengittämätöntä tunnetta huulilla. Valitettavan moni huulipuna saa aikaan tämän tunkkaisen olon huulilla. Huulirasvariippuvaisena huulipunan tulisi myös hieman kosteuttaa. Se ei saisi tahrata ja sen tulisi kestää huulissa vaikka hieman joisin ja söisin jotakin. Sitä ei pitäisi kokoajan lisätä ja voisin luottaa sen pysymiseen huulilla ilman tahraamista. Ainiin, ja huulipuna ei saisi ainakaan kovin paljoa kiiltää. Kriiterejä on, ja tähän päivään mennessä mikään ei ole niitä täyttänyt.

Maailman paras huulipuna löytyi kuitenkin tällä viikolla Prisman hyllyltä ja on merkiltään Rimmel, tarkemmin sanottuna Colour Rush Balm huulipunakynä. Hinta huimat kahdeksan euroa ja voi että miten tyytyväinen olen! Ei tunkkaista tunnetta, kosteuttaa ja tarvittaessa voi lisätä alle/päälle huulirasvaa. Pysyy huulissa todella hyvin! Kahdeksan tunnin työpäivän aikana lisäsin huuliini väriä tasan kerran, lounaan jälkeen. Puna kesti teen ja veden juonnin eikä tahrannut kahvikuppeja. Töistä päästyäni meni monta tuntia ennenkui huuleni olivat töysin punattomat vaikka söin ja join ihan normaalisti sekä lisäsim huulirasvaa. Ihan huippu tuote siis! Harmi vain että sävy vaihtoehtoja ei ole ihan hirveästi Itseasiassa aika vähän mutta toisaalta tämä on hyvä, koska luulen että mun on hankittava ne kaikki! Sävy jota mulla on huulissa on nimeltään On Fire. 

Onko muita huulipunasuosituksia?


Punaa huuliin, pussailemaan ja hyvää viikonloppua! <3 
Täällä alkoi LOMA!<3

6 kommenttia :

  1. Hei onko tää nyt se paljon puhuttu tahrimaton huulipuna jota ei meinaa löytyä mistään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olla, vaikka meidän lähimmässä prismassa oli näitä kyllä paljon! :)

      Poista
    2. seuraan siis niin hyvin aikaani ettei tosiaankaan mitään tietoa onko tämä just se :p törmäsin punaan sattumalta meikkihyllyllä nimittäin :p

      Poista
  2. Pakko oli käydä ostamassa ;) Ja täytyy myöntää, se tahmaamaton tunne oli kyllä tosi jees! Mulla ei kovin kauaa väri pysynyt, mut mä olenkin sellainen huulien lipoja/koskettelija et ei ihmekään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olen myös yleensä aika lipoja mutta jotenkin nyt se väheni kun ei huulet olleet "tunkkaiset" ! :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3