Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Pirttihirmulle pirttipöytä!



Selasin lauantaina facebookin yhtä kirppari ryhmää ja törmäsin myytävään pirttipöytään sekä sen tuoleihin. Siitä se ajatus sitten lähti...Löytyykö muita jotka innostuvat jostain asiasta nollasta sataan ja se on pakko saada nyt just heti? Onneksi tuo parempi puoliskoni jarruttelee aina näitä mun päähänpistoja koska muuten meillä olisi roinaa ja hutiostoksia vaikka muille jakaa. Noh, takaisin pöytään. Pöydän hinta oli vaivaiset 50 euroa ja se oli puunvärinen. Näin silmissäni heti valkoisen pirttipöytäryhmän meidän olohuoneessa vanhan ruokapöydän tilalla ja olin jo melkein maalikaupoilla kunnes Tino löi jarruja taas pohjaan. Me ollaan etitty uutta ruokaryhmää varmaan kauemmin kuin vuodenpäivät eikä parempipuoliskoni lämmennyt tälle vanhanaikaiselle idealle (meidän sisustusmaut menee aika ristiin aina välillä). Pöytä jäi siis kytemään haaveena mun alitajuntaan.



Kerroin mun isälle pöytäinnostuksestani ja sieltä se ratkaisu sitten tuli: hänelle olisi meille pirttipöytä sekä tuolit varastossa, valkoisena. Tiedättekö paljonko tämä mami innostui asiasta ja aloin puhumaan Tinoa ympäri. Päädyttiin loppujen lopuksi kompromissiin: ottaisimme tämän pöydän siksi aikaa kunnes kaupassa tulisi se the pöytä vastaan ja ostaisimme uuden. Ja tässä se nyt on, meidän uusi ihana pirttihirmupöytä! Tinon sanoja lainaten, pirttihirmulle pirttipöytä! Mä olen aivan rakastunut tähän ja mun mielestä tämä sopii meille paremmin kuin nenä päähän! Tinon innostus ei ole ihan yhtä huokuvaa, mutta toivon että hänen rakkautensa on vain hieman hitaasti syttyvää. Tai toinen vaihtoehto: ettei uutta ruokaluryhmää löydy piiiiitkään aikaan :D Mun on kyllä myönnettävä että taidan olla nyt yhden kompromissin velkaa kun sain tällä kertaa tahtoni läpi...



Myin vanhan pöytämme Tori.fi:n kautta ja täytyy sanoa että yllätyin positiivisesti! En ollut koskaan ennen myynyt mitään netin kautta ja pöytä meni heti seuraavana päivänä kun myynti-ilmoituksen olin laittanut. Pöytä haettiin myös heti, joten tässä meidän pelastusversio Ikean puutarhapöydästä väkerrettynä että Elvira sai ilta- ja aamupuuronsa syötyä :D Onneksi ei ollut kuin yksi pöydätön päivä, maitomukit kaatuivat kauniisti noiden rakojen takia !

Kuva Instagramista, @tehtavanimikkeenablogi


Hyvästi leopardituolit, ikävä tulee mutta taisitte saada hyvän kodin! Ja tykkään kyllä enemmän tästä pirttipöydästä, sori vaan ;)


7 kommenttia :

  1. Mulle ei noi pirttipöydät iske. Varmaan siks, kun ne perinteisesti ovat kellertävän mäntyisiä. Lisäksi jalat ovat aika krumeluurit mun makuun, kaikkine koukeroisine leikkauksineen :D

    Mutta muuten kyllä rakastan rakastan RA-KAS-TAN kaikkea rustiikkia. Ja meillä onneks avokin kanssa menee sisustusmaku aika yksi yhteen. Varsinkin nyt, kun olen päässyt eroon pahimmasta retrointoilusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkään en niistä puunvärisistä tykkää mutta nää valkoset on ihania! :) ihanaa että teillä on sama maku, helpottaa kummasti kodin sisustamista :p

      Poista
  2. Oi mäkin haluun valkoisen pirttiryhmän! <3 kuulostaa kovin tutulta tuo nollasta sataan innostuminen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja hei jos vaan jaksaa maalata niin netistä löytyy aika pilkkahinnalla puunvärisia ;)

      Poista
  3. Ihana ! Minäkin haluaisin pirttipöydän :) Ja juurikin valkoisena !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitten vaan koluamaan netin syövereitä jos löytyisi ;) ja kiitos, olen ihan samaa mieltä vaikkei Tino ole vieläkään oikein lämmennyt :p

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3