Kaksplus.fi

MENU

perjantai 17. heinäkuuta 2015

Jotain muutakin kuin vuokravartalo.


Tiedättekö, on aika mahtavaa kun yhdeksän kuukauden jälkeen olen taas saanut kroppani takaisin. Kehoni on taas ja vain pelkästään mun eikä mun tarvitse jakaa sitä kenenkään kanssa. Saattaa kuulostaa ehkä itsekkäältä, mutta yhdeksän kuukauden jälkeen mä saan olla hieman itsekäs. Yhdeksän kuukautta mä olen elänyt jonkun muun pelisäännöillä ja jotakin toista ajattelen. Nyt on taas mun vuoro.

Molemmilla raskauskerroilla olen kadottanut itseni. Ulkonäön alkaessa muistuttaa pikkuhiljaa vappupalloa olen turhautunut ja keskittynyt vain vatsani sisältöön. Vaatteet eivät ole mahtuneet päälle joten olen kulkenut jotakuinkin legginseissä ja pitkässä topissa tuon yhdeksän kuukautta. Väsymys sekä kotisohva ovat vieneet voiton joten pikkuhiljaa itseensä panostaminen on unohtunut kokonaan ja olen vaipunut takkutukkapieruverkkari-koomaan. Molemmilla kerroilla on myös käynyt sama, pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen olen alkanut heräillä tuosta koomasta. Pikkuhiljaa kiinnostus vaatteita ja hiusharjaa kohtaan ovat palanneet. Suoristusraudasta puhalletaan pölyt ja kuivunut ripsiväri vaihdetaan uuteen. Pikkuhiljaa..

Tällä kertaa mun palautuminen on lähtenyt ihan älyttömän hyvin käyntiin. Raskauskiloja tuli 17, ja niistä jäljellä on enää reilu kaksi kiloa. Aika mahtavaa! Tietenkin jäljellä on löysää nahkaa eikä olomuoto ole läheskään sama mitä ennen raskautta mutta näihin asioihin ei auta oikeastaan kuin aika. Pikkuhiljaa se röllykkä kiinteytyy ja arvet haalistuvat. Pikkuhiljaa myös vaatekaapin sisältö alkaa mahtumaan päälle eivätkä legginsit olekkaan enää ne ainoat oikeat housut. On kiva aamulla miettiä mitä pistäisi päälle kun niitä vaihtoehtoja alkaa taas olla enemmän kuin ne kahdet legginsit ja muutama paita. 

Vaikka kotona mut näkee useimmiten leohaaremeissa sekä imetystopissa jonka alta paistaa GenieBrat , kiinnostus muotia ja vaatteita kohtaan alkaa taas pikkuhiljaa palata. Eikä pelkästään muotiin vaan ihan muutenkin itsestään huolehtemiseen. Ulkoilu, ruokavalio sekä hyvinvointi pistetään pikkuhiljaa uuteen uskoon. Herkkulakko on lakossa vaikka kovin uhosin muuta ennen synnytystä. Ruokavalio on silti jo paljon terveellisempi kuin raskausaikana ja ennen sitä. 

On ihana taas keskittyä vain itseensä. Voin itsekkäästi juoda taas light limsoja ja myrkyttää niillä itseni. Voin syödä raakaa lihaa jos siltä tuntuu. Voin pukeutua taas mun omiin vaatteisiin ja käyttää aika itseni laittamiseen. Alan taas näyttämään itseltäni ja saan kroppani takaisin. En malta odottaa että pääsen elokuussa taas kampaajan tuoliin laittamaan hiusmallin uusiksi. Voin taas vihdoin olla muutakin kuin vuokravartalo, voin taas olla minä.


17 kommenttia :

  1. Ihana teksti! Ja sinä tietysti myös! :) Mä myös odotan että saa taas oman kropan ihan itselleen ja mahtuisi joskus taas omiin vaatteisiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Eipä sullakaan enää kauaa ole että pikkumuru on maailmassa! <3

      Poista
  2. Näistä kuvista tajuaa sen turvotuksen määrän, mikä sulla oli kasvoissakin! Olet kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, niin näkee! :D olin aika järkyttynyt itsekkin kun tajusin mikä pallonaama olinkaan :p :D kiitos <3

      Poista
  3. Oot niin kaunis! Ja wau miten hyvin oot palautunut!! Mulla ei ihan niin hyvin oo mennyt:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 oon itsekkin aika yllättynyt miten hyvin palautuminen lähti käyntiin vaikka luulen että vatsanseutu ei palaudu koskaan entiselleen. Mutta sen saa hyvin tungettua housuihin piiloon ;) :D:D:D

      Poista
  4. Wau oot niin kaunis! Mulla kävi kans sillai, että kakkosesta palauduin paljon nopeemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 toivotaan että mulla menee ihan samalla tavalla vaikka tuo nahan palautuminen hieman epäilyttää! :)

      Poista
  5. Äh tais lähtee kommentti aivan ennen aikojaa:D mulla kans nyt jo pian 2kk synnytyksestä, paino jotakuinkin sama kuin ennen raskautta mutta ei toivoakaan että mahtuis farkut kiinni ja vatsa on ihan löysä ja pehmeä. Esikoisen jälkeen palautui toi nahka paljon paremmin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuota mäkin epäilen että nahka ei kyllä tule palautumaan toisella kertaa enää samalla tavalla. Kyllä meinaan kilojen karisemisesta huolimatta housut kiristää enemmän mitä ennen raskautta... :p :)

      Poista
  6. Ootko ostanut uudet lasitkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin keväällä kun sai uudet lasit kaupan päälle kun osti aurinkolasit. On siis jo jonkin verran vanhat mutta eipä tule oikein käytettyä kun hieman huonommat mitä nuo mustat! :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3