Kaksplus.fi

MENU

lauantai 4. heinäkuuta 2015

Koko perheen seikkailupuisto!







Viime viikon lauantaina, päivää ennen synnytystä kävimme koko perheen voimin Turun seikkailupuistossa. Seikkailupuisto sijaitsee Kupittaalla, ja vaikka olen aina asunut Turussa tai lähiseudulla koko ikäni oli tämä minulle ensimmäinen puistokäynti. Seikkailupuisto on siitä mahtava juttu että siellä on vaikka mitä puuhaa pienille ja vähän isommillekkin lapsille edullisesti ja ihan ilmaiseksikin. 





Me ei ehditty tutustumaan koko puistoon ennenkuin tuli ruoka-aika sekä vesisade mutta loppupuisto jäi ensikertaan sitten! Kiertelimme kuitenkin katsomassa lintuja sekä vuohia ja askartelemassa Elviralle auto koko perheen voimin! Askartelu on alkaen 2,5 euroa, riippuen kai siitä miten paljon materiaaleja käyttää. Materiaaleja oli paljon ja niistä sai ihan itse päättää mitä tekisi. Me päätimme tehdä auton, koska Elvirasta on kuoriutunut pieni autotyttö. Isi rakensi, Elvira maalasi, äiti sähläsi ja mukamas auttoi jossakin! Elvira nautti askartelusta todella paljon kun sai tehdä ihan omannäköisensä maalauksen autolle sekä valita ajovalot itse. Näin pienelle lapselle nämä aktiviteetit olivat yhdelle kerralle aivan tarpeeksi, loppuajasta alkoi jo keskittyminen herpaantua ja väsymys iskeä.







Eikö lopputuloksesta tullutkin upea? Tästä postauksesta tuli aika kuvapainotteinen mutta halusin vain tulla vinkkaamaan teille kaikille että kannattaa ehdottomasti käydä seikkailupuistossa jos Turussa asuu tai täälläpäin käy! Tosin tuntuu että kaikki muut turkulaiset ovat seikkiksessä käyneet paitsi minä...:D


1 kommentti :

  1. Mä olen ehkä vähän hidas, mutta tajusin vasta nyt, että ai sä olet myös tältä seudulta! :D Musta tuntuu, et nyt mä vasta olen kunnon uusturkulainen mutsi kun alan olla sinut Seikkiksen kanssa. Äitikavereille se on jopa nostalginen paikka.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3