Kaksplus.fi

MENU

torstai 16. heinäkuuta 2015

Vesi vanhin voitehista; maailman paras pullo!


Bongasin  & Something daily blogia kirjoittavan Emmin Instagramista vinkin maailman parhaimpaan vesipulloon. Mä en kauhean helposti innostu materiasta mutta kun tämän vesipullon näin, se oli pakko saada. (Postaus ei ole yhteistyö vaan tyytyväisen kuluttajan rehellinen mielipide. Blogissa esiintyvät yhteistyöt ovat aina merkitty erikseen ja yhteistyöstä on erillinen maininta!)

Mä olen ihminen joka ei lähde postilaatikkoa pidemmälle ilman vesipulloa. Vesipullo roikkuu aina mukana ja varsinkin nyt imettäessä sen tärkeys on korostunut. Imettäessä tulee aivan kamala jano ja pullon on oltava lähellä jopa öisin. Muovinen juomapullo maustaa kuitenkin veden hyvin nopeasti muovin makuiseksi ja öisin raikas vesi on pelkkä haave. Onneksi nyt mun ongelmaan löytyi ratkaisu! 

Lifefactory valmistaa lasisia tuotteita tuttipulloista juomapulloihin sekä juomalaiseihin. Tuotteet ovat lasisia mikä takaa veden raikkaana pysymisen sekä pitkän käyttöiän. Lasinen juomapullo on silikonisen "kuoren" sisällä joka taasen takaa hyvän ja pitävän otteen sekä hieman suojaa pulloa. Kaikki pullon osat ovat konepestäviä eikä silikonista kuorta tarvitsee poistaa tiskauksen/konetiskauksen ajaksi! 

Pullo on ollut mulla käytössä reilu viikon ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Joku voi ajatella että hei, se on pelkkä juomapullo mutta mulle vesipullo on yksi tärkein asia käsilaukussa eikä ilman sitä lähdetä mihinkään. Lupauksensa mukaan pullo pitää veden raikkaana ja veden makuisena, hyvästi aamuinen muovivesi! Pulloja on erilaisia ja erikokoisia, itse valitsin koosta kaikkein isoimman (650ml) ja tavallisella korkilla. Pulloon olisi mahdollista saada juomapullon korkki, mutta jonkun kokemuksen mukaan ne falskaavat helposti joten jätin sen tilaamatta. 

Vaikka pullo on hyvä on siinä myös miinuksensa. Niinkuin arvata saattaa, lasinen pullo ei ole sieltä kevyimmästä päästä. Varsinkin täysinäisenä tulee aikamoinen painolasti käsilaukkuun kannettavaksi. Toinen miinus on pullon hinta. Omani tilasin verkkokauppa.comista ja nopealla googletuksella se oli yksi halvimmista vaihtoehdoista. Postikulujen kanssa pullolle tuli hintaa 35 euroa joka on vesipullosta kieltämättä aika suolainen hinta...Toivotaan siis että pullo kestää käytössä ja on vielä pitkänkin ajan päästä käyttökunnossa! Taidan laittaa seuraavaksi tilaukseen pullon pienemmän koon Elviraa varten! ;)


7 kommenttia :

  1. Minä myös ostin tämän pullon pillin kanssa, ihan huippu eikä falskaa! :) Pitää varmaan ostaa pojalle kans kun tykkää juoda tästä pullosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan sama homma taitaa olla edessä, Elvira on ihan rakastunut tähän pulloon :p :D

      Poista
  2. Olen hommaamassa justiin tätä pulloa!
    Tilasitko vai mistä hommasit omasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin verkkokauppa.comista! :) nopealla googletuksella taisi olla siellä halvin mutten mene vannomaan etteikö jostain löytyisi edullisemmin !

      Poista
  3. Mä oon haaveillu pitkään tästä pullosta, mutta en oo raaskinu satsata. Ostin joskus Ruohonjuuresta nätin Sigg-merkkisen alumiinipullon, kun se oli alessa. Vesi maistuu vedeltä, pullo on kevyt ja kestävä eikä kierrekorkki ole koskaan vuotanut. Ainoa huono puoli on se, ettei kyseinen pullo kestä konepesua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En olekkaan kuullut tuollaisesta vaihtoehdosta! :) täytyy muistaa jos joskus tulee tarvetta kevyemmälle vaihtoehdolle. Ja toi on kyllä huono ettei kestä konepesua, mä oon ainakin toooosi laiska tiskaaja :p

      Poista
  4. Itse olen myös tämän hankkinut jo aikaisemmin keväällä ja peukutan edelleen! Ihan huippuvesipullo on kyllä :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3