Kaksplus.fi

MENU

sunnuntai 2. elokuuta 2015

Kaksikymmentä nippelitietoa Laurasta.


1. Mä en ole ikinä käynyt festareilla.

2. Inhokkiruokani on makaronilaatikko.

3.  Mulla on yksi sisko, isosisko.

4. Joka on mun paras ystävä<3

5. Vaikka mä olen älyttömän sosiaalinen ihminen niin mun on vaikea ystävystyä uusien ihmisten kanssa.




6.  Sosiaalisuudesta huolimatta mun on välillä vaikea katsoa vieraampia ihmisiä silmiin  keskustellessa.

7. Olen maailman suurin pelkuri ja vellihousu.

8. Edellisestä syystä en suostu todellakaan katsomaan kauhuleffoja.

9. Omistan monta kymmentä paria kenkiä mutta todellisuudessa käytän ehkä viisiä säännöllisesti.

10. Suurin osa kengistäni on korkokenkiä joita en käytä koskaan.




11. Pureskelen kynsiäni.

12. Tiskirätti on ehkä maailman ällöttävin asia.

13. Ihmiset jotka eivät omista empatiakykyä saavat mut näkemään punaista.

14. Itse olen joskus liiankin empaattinen.

15. Mä en nypi mun kulmakarvoja kun ehkä kerran vuodessa.




16. En myöskään ole koskaan koskenutkaan kulmakynään.

17. En ymmärrä merkkivaatteiden ostajia ja kaiken maailman älvee laukkuhysterioita.

18. Rakastan kaatosadetta (jos itse olen sisällä...)

19. En ole koskaan ollut laihdutuskuurilla.

20. Mun tämän hetken ainut harrastus on tämä blogi. Ja mä rakastan tätä, mun kolmas lapsi ;)!


Kuvat kännykänkätköistä sekä Instagramista @tehtavanimikkeenablogi !

12 kommenttia :

  1. Kiva postaus ja aivan ihana tuo viimeinen kuva.♥

    VastaaPoista
  2. Sisko rakastaa sua kans <3 Ja sisko paljastaa että sun kauhu tiskirättiin johtuu meidän äidistä joka seitsemän vuotta putsas meidän likanaamat tiskirätillä! :D

    VastaaPoista
  3. Tiskirätti!!!!!! Meil on kyl kaapissa siltä varalta, et joku vieras kaipaa joskus, mut mä käytän aina vaan talouspaperia, koska tiskirätti on niin ällöttävä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taas vaihdan tiskirättiä tosi usein koska pieni viherpiipero mussa karsastaa paperin tuhlausta..:p :D

      Poista
  4. Hihi, hauska! :D Ja niin kade kulmakarvoista! Mun on olemattomat siitä missä niiden pitäisi olla ja runsaat siellä missä ei pitäisi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mulla on taas ihan älyttömän pitkät karvat, jos jostain pitäisi nyppästä siisteyden takia pari karvaa pois niin voi jäädä kalju läntti kun lähteekin pitkä pätkä jostain kohtaa :D

      Poista
  5. Aika naurettavaa oudoksua merkkivaatteiden ostajia.. LV- laukut erikseen kun maksavat niin hurjasti.. Mutta eikö jokainen saa käyttää mitä haluaa ilman että sitä pitää erikseen kommentoida?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika naurettavaa väittää että kieltäisin joltain merkkivaatteiden oston ;) en tässä niin väittänyt vaan kerroin että en ymmärrä merkkivaatteiden ostajia. Varsinkin kun hinta/laatu ei niissä juttujen perusteella pidä paikkaansa :) ihan samalla tavalla joku voi oudoksua mun kirppistelyä, miten voin ostaa toisenvanhoja vaatteita? Enkä minä mieltäni tästä pahoita, kukin tavallaan ja onneksi kaikki olemme erilaisia! asioita kuuluu ja pitää voida kommentoida sekä kyseenalaistaa! :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3