Kaksplus.fi

MENU

tiistai 6. lokakuuta 2015

Sinulle rakas esikoiseni.


Tasan kaksi vuotta sitten kello 9:12 sain sinut ensi kertaa syliini. Yhdeksän kuukautta olin kasvattanut sinua kohdussani ja miettinyt miltä mahdat näyttää ja millainen mahdat olla. Olit juuri sellainen kuin olin kuvitellut; täydellinen. Odotin kovaa parkaisua kun joutusit lämpimästä kohdusta ulos ja pelästyin jonkin olevan huonosti kun sitä ei kuulunutkaan. Näin jälkeenpäin voin vain todeta sinun olleen oma itsesti ensimmäisistä minuuteista lähtien: iloinen ja onnellinen pieni ihminen. 

Näiden kahden vuoden aikana sä olet oppettanut mulle todella paljon kaikkea. Olet opettanut mitä tarkoittaa ehdoton rakkaus ja näyttänyt minulle tunteita joita en ollut koskaan ennen kokenut. Olet opettanut mitä tarkoittaa rakastaa niin että sydämeen sattuu. 



Näiden kahden vuoden aikana olen yrittänyt tarjota sinulle sitä mitä ansaitset. Yksinkertaisesti parasta. Vaikka en välttämättä pysty aina ostamaan sinulle juuri sitä mitä haluat tai voi antaa periksi sokerihampaallesi lupaan tarjota sinulle lämpimän ja rakastavan sylin. Aina. Lupaan rakastaa sinua aina ja ikuisesti, tapahtui mitä tahansa. Vaikka olisin vihainen, rakastan sinua silti. Aina. Älä ikinä epäile rakkauttani sinua kohtaan.

Sä olet täydellinen ihminen. Olet ollut alusta asti. Älä anna ikinä kenenkään kyseenalaistaa täydellisyyttäsi. Olet upea ja kaunis ihminen, sisäisesti sekä ulkoisesti. Jo pelkkä ajattelemisesi saa hymyn mun huulille ja suurimmatkin murheet kaikkoamaan. Maailmassa tapahtuu ihmeitä, ja sä olet niistä yksi. Älä ikinä unohda sitä.




Sanat ei vain yksinkertaisesti riitä kertomaan miten paljon sua rakastan. Tuhannetkaan onnittelut eivät riitä kertomaan miten paljon onnea ja iloa sinä ansaitset. Olet täydellinen, minun täydellinen tyttäreni. Ja täytät tänään kaksi vuotta.

Hyvää syntymäpäivää rakas Elvira. Äiti rakastaa sua!


10 kommenttia :

  1. Ihana postaus, liikutuksen kyyneleet tulivat silmiin <3. Paljon onnea Elvira :).
    Sulla on ihanan aito blogi ja olet kehittynyt huimasti kirjoittajana.
    t. Heidi

    VastaaPoista
  2. Ihana kirjoitus ♡ Paljon onnea Elviralle ♡ :)

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus ja kauniita kuvia kauniista tytöstä! Onnea Elviralle :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3