Kaksplus.fi

MENU

sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Täydellinen perheeni.




Helppoa ei ole kuin heinän teko mutta kaiken sen vaivan arvosta. Hiukset harmaantuu, silmäpussit kasvaa ja ryppyjä ilmestyy ehkä hieman aikaisemmin mitä muille ikätovereilleni. Puklua, sinappia ja ruoantähteitä vaatteet sekä hiukset täynnä. Unettomia öitä jotka eivät todellakaan johdu aamun pikkutunteihin juhlimisesta ja krapulainen olo ilman tippaakaan alkoholia. Kahvin kulutus kymmenkertaistuu ja koti sotkuuntuu. Mutta se ei oikeasti haittaa. Koska sulla on heidät.

Muutama kuukausi ennen ensimmäistä plussaa sanoin etten haluaisi lapsia välttämättä koskaan. Tuo lause on sellaisen ihmisen suusta joka ei oikeasti tiedä mistä olisi jäänyt paitsi. Onneksi kohtalo (tai huono ehkäsyvalistus?) puuttui peliin ja hieman vahingossa sain mahdollisuuden olla äiti. Ja tuosta mahdollisuudesta kiitän päivittäin.

Nyt mulla on kaksi täydellistä tytärtä. Yksi täydellinen (vaikakkin välillä niin helkutin raivostuttava) mies joka kestää mun kaikki kolttoset ja ailahtelut. En väitä (enpä) olevani todellakaan täydellinen mutta kuitenkin aika rakastettava tyttöystävä. Me vietettiin eilen ihan superkiva markkinahetki turussa ja lähes tulkoon koko sen ajan katsoin mun pientä ja täydellistä perhettä. Mä olen niin onnellinen näistä kolmesta täydellisestä ihmisestä. Mun ikioma täydellinen perheeni<3





4 kommenttia :

  1. Samoja tuntemuksia omistani <3 kyllä se äitiys on ihanaa vaikka huonoja päiviä välillä on, silti se on parasta.

    VastaaPoista
  2. Voih, tiedän niin tuon tunteen! Täälläki tää tyyppi joskus vaan kattelee omia rakkaita sydän rakkautta pullollaan ♥ Ei aina niin kullanhohtoista, mut ihanaa kuitenkin.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3