Kaksplus.fi

MENU

maanantai 18. tammikuuta 2016

Jokaisen lapsiperheen must have: Universal Stone!


"Universal Stone on yleispuhdistusaine, joka toimii kodin kaikilla kovilla pinnoilla. Sama aine puhdistaa, kiillottaa sekä suojaa pinnat yhdellä käsittelyllä.
Tuote on täysin biohajoava, vaaraton terveydelle, eikä sitä ole testattu eläinkokeilla. 
Lapsiperheille Universal Stone on turvallinen vaihtoehto."
(Teksti lainattu Universal Stonen nettisvuilta)

POSTAUS EI OLE YHTEISTYÖ! Oikeesti naiset, miehet, nuoret, mummot ja papat siellä ruudun toisella puolen, ostakaa tämä. Tällä lähtee kaikki, aivan kaikki. Kynät pöydästä, palanut ruoka hellasta sekä uunista. Kalkkitahrat vesikraanasta sekä laatoista. Mustikka tahrat valkoisesta ruokapöydästä. Kaikki. Ja puhdistusaine on kokonaan myrkytön. Hellä iholle sekä luonnolle. Aivan jotain päinvastaista mitä esimerkiksi normaalit uuninpuhdistusvaahdot ja litkut. Rakastuin tähän Elviran odotusaikana kun ei tehnyt mieli läträtä myrkyllisillä puhdistusaineilla. Puhumattakaan tästä hetkestä, kun siivousapulaisena ja kaapinpenkojana häärii touhukas kaksivuotias. 

Oman Universal Stoneni olen ostanut turun messuilta mutta esimerkiksi netin kautta saa tilattua. Ja joskus olen tainnut törmätä kyseiseen kiveen myös Citymarketin siivousainehyllyllä! Suosittelen!

Seuraa blogiani myös Facebookissa sekä Bloglovinissa. 

6 kommenttia :

  1. Mun lapsuudenkodissa käytetään tätä mutta itelle en oo vieläkään muistanut ostaa. Kiitos muistutuksesta siis! Onneksi meillä ei oo vielä näkynyt piirustuksia seinissä tms, mutta täytyy varautua valmiiksi. Toinen siivousaine, joka pitäisi hankkia on sappisaippua vaatteiden tahroja varten. Mulla ei oo siitä kokemusta, mut on kuulemma tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos myös muistutuksesta, mä olen kuullut myös meinaan tosta sappisaippuasta :D! Pakko varmaan hankkia vihdoin kun matildan valkoset vaatteet on aika porkkanasoseen oransseja :p

      Poista
  2. Onko tää hellävaraisempi kun nää tavalliset taikasienet? Tai kun oon kuullut, et ne jotenkin tuhoaa hiomalla sen puhdistettavan pinnan tms. Jos on niin sit päätyy kyllä ostoslistalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis mulla ei niistä oo kokemuksia mutta purkki väittä äettä sopii kaikille koville pinnoille! :D ja ite en oo saanu tuhottua vielä yhtää pintaa vaikka kerran jopa valkosen nahkasohvan tällä jynssäsin :D

      Poista
  3. Moni on tätä suositellut, mutta jostain syystä en oo ostanut, ehkä nyt olis aika jo testata :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3