Kaksplus.fi

MENU

torstai 4. helmikuuta 2016

Kotiäidin uusi kiinaihmeriepu!


Sovellus nimeltä Wish. Kuulostaako tutulta? Ah miten petollisen helppoa vaatteiden tilaaminen on. Ja petollisen halpaa. Ja mitä kaikkea et ole koskaan tietänyt tarvitsevasi. Ja nimenomaan tarvitsevasi. Ja ellet tarvitse mutta kun halvalla sai on ihan oiva perustelu...

Olen tilannut pari kertaa aikaisemmin wishiltä jotain. Odotin kauan ennenkuin uskalsin. Odotin että sovellus ylestyi ja ihmiset kertoivat miten helposti tavarat jää teille tuntemattomille ja rahat viedään tililtä korkojen kera. Tai jotain samantapaista. Kuvissa esiintyvä harmaa trikooponcho tai miksi tätä nyt kutsuisi on neljäs jonka sieltä olen tilannut. Myös kuvassa näkyvät pöllötarrat ovat wishiltä.



Koot on mitä on. Tässä paidassa se piti kuitenkin aika hyvin paikkaansa. Koko on L ja normaalisti käytän yleensä m-l kokoisia vaatteita. Hintaa paidalle tuli postikulujen kanssa huimat 9 euroa. Ainut mikä hieman hämäsi oli paidan materiaali. Sovelluksen kuvasta nimittäin sain käsityksen että kyseessä oli jonkin sortin neulemateriaali trikoon sijaan. Noh, voihan se vika tietty olla katsojan silmissäkin ;)

Vaatteet tuskin ovat kovin eettisesti tuottettuja. Tai kestäviä. Mutta kun niin halpoja...Nyt en ole hetkeen uskaltanut edes avata kyseistä sovellusta koska...Tarvitsen aivan liikaa kaikkea mitä en tiennytkään ;)


Oletko sinä tilannyt wishiltä jotain ja onko tuote vastannut odotuksia vai ollut ihan täys fiasko?

12 kommenttia :

  1. Ite en oo vielä uskaltanut tilata, mutta paljon olen kuullut hyviä kokemuksia. Toki myös muutaman vähän huonommankin. :D Toi sun poncho näyttää kyllä kivalta! Itseäni vähän mietityttää mitä kaikkia myrkkyjä niissä (muka) on, mutta ehkä uskaltaudun joskus testaamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä mietin myös noita myrkkyjä!!! varsinkin kun jokainen vaate jonka oon tilannu niin on haissu vähän noh, tota jollekki bensatupakkavarastolle :D lasten leluja tuolla myös kasapäin myynnissä mutten kyllä mitään menis ostamaan joka lapsen suuhun menee!

      Poista
  2. Oi, tuo on aivan ihana. :)
    Itse en ole tuota sovellusta ladannut ollenkaan, mutta kuullut olen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) petollinen, kannattaa miettiä ennenkuin lataa ;)

      Poista
  3. Aaaah, toi on niin ihana! Itellä on sama tuote "korissa" mutta täytyyhän sitä pitää hetken taukoa :D

    Mulla on luonnoksissa pyörinyt juuri samantapainen postaus, wishistä. Saas nähdä julkaisenko ikinä xD Mä en tiedä mitä tekisin ilman wishiä :) Oon ihan koukussa! Tyytyväinen olen aina ollut tuotteisiin sillä halpaahan siellä todellakin on. Voisin sanoa että hinta laatu suhde on lähes tulkoon kohdillaan - niissä halvoissa. Kalliita en ole "uskaltanut" tilata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on!!!! joo mäkään en oo mitään kovin kallista uskaltanu tilata kun ei tosiaan voi koskaan tietää mit äsaa :D

      Poista
  4. Wishiä usein selailen ja lähes yhtä usein hämmästellyt mitä kaikkea sieltä voisikaan löytää, ihan huisia keksintöjä jotkut :D Mitään en sieltä kuitenkaan ole tilannut, mutta samoja juttuja löytyy ebaysta ja siihen oon ehkä pikkaen koukussa. Pari ihan hutia on tullut, mutta suurin osa sellaista kuin odotinkin. Ja kokojen kanssa saa kyllä olla tarkkana, mulla yleensä s-m niin noita kiinalaisia malleja saakin sitten tilata xl :D Mutta nii, ne halvat hinnathan siinä houkuttaa, plus saa sellaista mitä ei täältä saa, mutta vähän kyllä omatunto aina kolkuttelee kun toisaalta haluaisi suosia kotimaista tai edes kotimaan kamaralla olevia kauppoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en sitten taas oo koksaan tilannut e baysta mitään.. :D ehkä se on sitte seuraava koukutus ;)ja joo noi koot on kyllä vähän pikkiriikkisiä välillä :D sama täällä mutta liian halpaa........ :D

      Poista
  5. En ole koskaan kuullutkaan koko sovelluksesta! En uskalla tutustua enempää! :D Olet nättinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 ja juu ei kannata jos ei halua et jää koukkuun... :D:D

      Poista
  6. Mä oon kanssa tilannut Wishiltä ja tallennettuna on vielä paljon tuotteita mitä haluaisin. :D
    Itseasiassa yksi niistä on tuo samainen tuote,mikä sulla on päällä :) Itse olen ollut tyytyväinen niihin tuotteisiin mitä olen tilannut,paria tuotetta lukuunottamatta :)

    VastaaPoista
  7. Oon tilannut wishistä kolme vaatetta ja kaikki täysiä floppeja... :D ihan kamalia ja erinäköisiä kuin kuvissa ja kangas niin halpista kun vaan voi olla. En voi todellakaan suositella! Kännykänkuoria oon myös tilannut ja ne on ollut ihan hyviä, lukuunottamatta yhtä "glitter"kuorta mihin oli printattu glitterin näköistä kuviota :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3