Kaksplus.fi

MENU

lauantai 20. helmikuuta 2016

New hair!


Taas kerran kyllästyin tummaan. Kyllästyin myös hiusten värjäämiseen joten pohdin kauan että kasvattaisinko sittenkin oman värin takaisin. Vaan kuinkas kävikään (taas..), löysin itseni ensin äityleistä kyselemästä kokemuksia ja sitten sen jälkeen citymarketin värihyllyjen välistä. Käteen tarttui tämä:


Olin todella skeptinen kyseistä ainetta kohtaan koska olen monesti teinivuosieni aikana lätrännyt värinpoiston kanssa. Tiesin jo etukäteen että lopputulos ei tulisi olemaan vaalea, toivoin vain ettei pissinkeltainenkaan. Kuparia lähdin metsästämään ja sen sain, tykkään kyllä! Mitä tähän purnukkaan tulee niin tuota noh, jos nyt saisin valita niin ostaisin ihan tavallisen värinpoiston tämän sijaan. Hiukset kärsi aivan yhtä paljon mutta hinta oli kovempi koska jouduin ostamaan kaksi purkkia. Pakkaukseen sisältyvä harja helpotti levittämistä mutta normaalilla kammalla olisi pärjännyt vallan mainiosti. Miinusta myös se, että tämä tavara haisi aivan järkyttävälle. Ensimmäistä kertaa elämässäni silmäni vuosivat hiusvärin löyhkän takia...

Värin annoin vaikuttaa noin puolisen tuntia. Paketissa sanotaan 25-45 minuuttia. En tehnyt vanhalle mustalle tyvelle tai juuresta puskevalle maantienharmaalle mitään koska en oikein tiedä mitä tekisin. Tämä oli tälläinen kokeilu ja tykkään kyllä lopputuloksesta, mutta sen verran kovaa tavaraa ettei tukkani tätä ehkä kovin useasti kestäisi. Toinen kerta tekisi jo varmasti suurta tuhoa. Josko sitä antaisi vaan tämän jälkeen sitten kaikkien värien hieman haalistua, juurikasvun kasvaa ja marssisi kampaajan tuoliin laittamaan värin joka on mahdollisimman lähellä omaa väriäni? Ja sitten antaisi vaan kasvaa...Epäilen kyllä suuresti että kyllästyisin siihen alta aikayksikön...Se jääköön nähtäväksi! Näytetään nyt ainakin hetki tältä ;)





10 kommenttia :

  1. Hei just kiva! Mä en oo kymmeneen vuoteen uskaltanut itse värjätä mun hiuksia, voin joskus näyttää kuvan niin ymmärrät. :D
    Mutta, sitä piti tulla sanomani, että olin just hiusmallina, jossa mulle tehtiin liukuvärjäysvaalennus (oli sillä joku hieno nimikin) Mutta se hiusguru jätti mun kaameen tyven vääjäämättä kokonaan. Sanoi että se on nyt pop. Ja vielä kehui miten kauniin "eiminkään" värinen tyvi mulla onkaan. Jep.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! :D notota mul on välil vähä samoja fiiliksiä kun katon teinivuosien kuvia xD siks oon ollut mustapää ties kuinka kauan ku se on niin vaikee pilata xD hei jee, mähän oon sitte muodin huipulla!! :D

      Poista
  2. Vau, näyttää tosi keväiseltä!

    Ihanaa sunnuntaita sinulle. :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tuli! Ihana toi kupari. :) ite oon kans joskus kokeillut liukuvärjäystä värinpoiston avulla ja hyvin toimi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! <3 varmaan joo aika samaa tavaraa nää on! Ainakin hajun perusteella... :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3