Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Arvaa mikä By Elvira.

Olen nyt jotenkin niin ulapalla ja kiireisestä arjesta sekaisin etten edes tajunnut että meidän Elvira esikoinen täytti viikko sitten 2,5 vuotta! Annettakoon tämä minulle anteeksi kunhan täydet vuoden muistan aina! Elvira on kehittynyt ihan älyttömän isoksi ja höpötteleväksi tytöksi ja voisinkin joku päivä rustata oikein perusteellisen kuulumispostauksen hänestä. Mutta ennen pitkää Elvirasaarnaa pakko päästä kysymään teiltä, arvaatko mitä tämä kuva esittää?



Elviran ihka ensimmäinen näköispiirrustus (onko edes sana..?) !! En tiedä oliko taideteos ihan tahallinen vai vahingossa niin osuvan näköinen kuin on mutta kuitenkin. Jääkaapin oveen pääsi tämä loistopiirrustus ja ihan kehykset meinasin hankkia!

 Mutta niin, arvaatko mitä tämä kuva esittää ? ;)

11 kommenttia :

  1. Sanoisin, että leppäkerttu tai kilpikonna

    VastaaPoista
  2. Näyttää aivan, kuin kuvassa olisi vauva vatsassa ;)

    VastaaPoista
  3. Mulle tuli ekana mieleen masu, missä on vauva :)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä kans selvä leppäkerttu :)

    VastaaPoista
  5. Ihana piirrustus! Veikkaukseni on tullut jo aiemmassa kommentissa, mutta olsi kiva tietää mikä se on! :D

    VastaaPoista
  6. Mä kans sanoisin, että piirustus vauva masussa. :)

    VastaaPoista
  7. Pääjalkanen ihminen?

    VastaaPoista
  8. tämä on koppakuoriainen!!! :) apua miten moni luuli vauvamasuksi...!! :D ei huolta, ei täältä enää niitä uutisia ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3