Kaksplus.fi

MENU

tiistai 12. huhtikuuta 2016

Onnea minä!



23 vuotta. Joko pitää aloittaa kriiseily iästä? Hyvää syntymäpäivää siis vain minulle. Laura 23 vuotta. Aika hurjaa. Vaikka ikää on vielä aika vähän niin jonkinasteinen ikäkriisi on jo löytänyt minut. Mihin ihmeeseen nämä pari viimeistä vuotta on kadonnut? Juurihan minä vasta pyöreitä täytin.

Niin, syytä näihin kiireisiin vuosiin ei tarvitse kovin kaukaa etsiä. Nimittäin ne kaksi syypäätä nukkua tuhisevat tuolla yläkerrassa. Aika on todellakin lentänyt nämä viime vuodet. Ja nyt taitaa olla aika rauhoittua.

Olen näiden viimeisten vuosien aikana saavuttanut paljon jos näitä perinteisiä lifegoaleja miettii (mikä nimittäin itse kullekkin on saavutus taikka painajainen): Ammatti, parisuhde, kaksi lasta, vakituinen työpaikka sekä naimakauppa pankin kanssa eli omistusasunto. Aika paljon ja näin jälkikäteen jopa hieman hirvittää! Kohtalo kuitenkin on päättänyt näin (tai huono ehkäisy...) ja nopealla aikataululla ollaan menty nämä viimevuodet.

Tänään minulle sanottiin töissä että minähän olen jo saavuttanut kaiken mitä tämänikäisellä pitäisi edessä olla. Niin, tottahan tämä jollakin tapaa kai on. Parissakymmenessä vuodessa olen tehnyt jo hyvin paljon. Todella paljon. Edellämainitusta lauseesta aluksi ehkä hieman kauhistuin ja aloin miettimään että niin, mitäköhän elämällä vielä on minulle antaa? Kuitenkin tajusin heti että kyllä varmasti hyvin paljon. Erittäin paljon. Olen tietyt goalit saavuttanut jo nyt, mutta edessä onvarmasti vielä hyvin monia maaleja. Mitä ne on, sitä en tiedä. Ei tiedä kukaan. Paitsi ehkä maailmankaikkeus. Katsotaan mihin elämä ja vuodet vievät mutta nyt on aika nauttia. Nauttia kaikista tähänhetkisistä saavutuksista. Etunenässä tietenkin kauniit ja upeat tyttäreni. On aika pysähtyä ja nauttia elämästä mahdollisimman pienin stressin aihein.

Nyt mä vain olen. Seuraavat pari vuotta välttelen kaikkia suuria projekteja. Olen vain ja nautin elämästä. Nauran, rakastan ja olen onnellinen. Seuraavat vuodet on pyhitetty elämän balanssille ja sisäiselle hyvinvoinnille. Hyvää syntymäpäivää minulle!

Koska elämästä ei koskaan tiedä, taidan tulostaa tämän tekstin kalenterin väliin tasan vuoden päähän. Katsotaan miten suunnitelma olla ilman sen kummempia suunnitelmia onnistui...



6 kommenttia :

  1. Paljon onnea sinä! :) Mulla on vähän sama juttu, kaikki mitä yleensä tavoitellaan on jo saatu/ansaittu. Mulla on omistusasunto, auto, kaksi lasta (tyttö ja poika), olen kihloissa (kohta jo naimisissa) ja työpaikkakin on odottamassa :D Tuntuu hassulta että ei oo tavoitteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 mä en ole koskaan asettanut tavotteita itselleni vaan kaikki on tullut vaan ilman suunnitelmia :p tavoite olla onnellinen on kyllä aina mukana ;)

      Poista
  2. Eiköhän niitä haasteita ennen pitkää tule kenelle vaan. Elämä on vuoristorataa. Mut onnea!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3