Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Täydellinen elämä.

Istun ylhäällä Matildan pinnasängyn vierellä nukuttamassa perheen pienintä. Kuuntelen miten Elvira ja isi höpöttelevät alakerrassa omia juttujaan ja pian jatkavat keskustelua pesuhuoneessa. En saa ihan jokaisesta sanasta selvää mutta äänensävystä kuulen sen tarvittavan: onnellisuuden ja rakkauden. Vessan ovelta kurkkaa pieni pellavapää raportoiden potan sisällöstä ja meinaan pakahtua onnesta. Miten olenkaan voinut olla näin onnekas? Kaksi täydellistä lasta, yksi täydellinen mies. Jokainen tästä kolmikosta vuoronperään aiheuttaa minulle ennenaikaista rypistymistä sekä harmaita hiuksia mutta silti niin kertakaikkisen täydellisiä.

Olen onnellinen. Olen niin hemmetin onnellinen tällä hetkellä että voisin huutaa sitä koko maailmalle. Täydellinen perhe, täydellinen työpaikka ja täydellinen koti. Täydellinen tukiverkosto täynnä täydellisiä sukulaisia sekä ystäviä. Vaikka jokainen ykstyiskohta on joskus vinksallaan eikä kaikki ole aina kivaa niin loppujen lopuksi kaikki merkittävä on juuri täydellistä. Epätäydellisen täydellistä.

Tämä teksti toiminee hyvänä muistutuksena seuraavan kerran kun on ryppyjä parisuhteessa, työpaikalla tai lastenkasvatuksessa. Minä kun olen vähän sellainen tunteisiin heittäytyjä ja menen täysillä tunteideni mukaan. Kun olen onnellinen niin silloin todellakin olen. Kuten tästä tekstistä voi huomata. Mutta valitettavaa kyllä, se toiminee myös toisin päin. Kun esimerkiksi Tinon kanssa tappelemme jostain, olen jotakuinkin valmis muuttamaan tyttöjen kanssa jonnekkin huitsinnevadaan. Niin että ei kyllä varmasti ole helppoa elää mun kanssa, ja siltikin se tuossa vielä on. Aika täydellistä.
Söin juuri täydellisen kebabannoksen ja nyt taidan mennä täydellisen suihkun kautta täydelliseen sänkyyn. Täydellisistä yöunista on kahden pienen lapsen äitinä edes turha haaveilla mutta keitetään sitten aamulla täydellistä kahvia. Täydellisesti täydellisillä sanoilla täytetty täysin fiilispohjalta kirjoitettu blogiteksti päättyy tähän: Täydellinen fiilis.


18 kommenttia :

  1. Mullekin tulee aika ajoin ihan samanlainen fiilis. Sitä on vaan niin onnellinen,että meinaa sydän pakahtua!!
    Ihana postaus♡

    VastaaPoista
  2. Ootko koskaan tehnyt sellasta postausta, missä lukijat sais kysyy Tinolta kysymyksiä ja sit hän vastais niihin? :) Sellanen ois kiva, ni tulis sun toinen puoliskokin vähä tutummaksi, jos hän vaan siis itse haluaa. Mutta ihanaa miten täydellinen elämä ja täydelliset pienet prinsessat teillä on! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 hei huippuhyvä idis! Täytyy puhua tuolle miekkoselle jos vaikka suostuisi! ;)

      Poista
  3. Voih. <3 Mulla myös tulee samanlaisia fiiliksiä aina välillä, puolin ja toisin. :) Oli kyllä ihana postaus. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 ja ihanaa että tuollaisia fiiliksiä sielläki!

      Poista
  4. Ihana kuva ja ihana ajatus! Mulla on aina sellainen fiilis, ttä kukaan ei halua lukea, jos kirjoitan, miten ihanaa meidän arki usein. Kuitenkin tykkään lukea sitä toisilta. Hassua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 toi on kyllä totta että ne "negatiiviset" vetää enemmän porukkaa puoleensa. Ehkä vertaistuen takia? Itse tykkään lukea kylllä myös paljon niitä positiivisa juttuja! Tulee niin hyvä mieli itselle kun jollain on hyvä fiilis <3

      Poista
  5. Ihanaa, oon ilonen teijän onnesta <3 ja toi täydellinen kebab on kyl oikeesti piste iin päälle, se on parasta jos se on täysellistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 ihana Kuu! jep, täydellinen kebab on aika täydellistä <3 :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3