Kaksplus.fi

MENU

tiistai 24. toukokuuta 2016

Kyytiä kuiville kantapäille: Elbow grease!

Sain lauantain goodiebagista yhden aivan loisto tuotteen: Lushin Elbow Greasen! Lush oli merkkina minulle aivan vieras joskin kuultu enkä osaa muista kyseisen merkin tuotteista sanoa juuta tai jaata mutta tämä! Tämä todellakin toimii, tosin muuhun kuin nimensä mukaisesti kyynärpäihin. Taino, varmasti sinnekkin mutta itse en sitä vielä ole kokeillut! Nimittäin minun kuivat ja koppuraiset kantapääni rakastivat tätä rasvaa! Oikeasti, illalla kantapäihin, sukat jalkaan ja aamulla ero oli huikea! Suosittelen! Ja haittaa ei ole todellakaan siitä että tämä tuoksuu taivaallisen herkulliselta Omasi voit tilata TÄÄLTÄ! Hinta ei ole päätä huimaava ja määrä joka kerralla kuluu on naurettavan pieni!



P.s Tämä ei ole maksettu mainos vaikka rasva yhteistyönä on saatukkin. Niin sanottua kirjoituspakkoa ei ole mutta kirjoitin koska tämä oikeasti oli aivan parasta!!

10 kommenttia :

  1. Joo toi oli todella hyvää! Mutta niin oli se toinenkin Lushin tuote! :)
    Toi tuoksuukin niin ihanalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tää tuoksu oli niin upee! :) samoin kyllä siinä toiseessa tuotteessakin!

      Poista
  2. Lushit on kyllä parhautta. Kannattaa Helsingissä vieraillessa käydä heidän liikettäkin tutkimassa, löytyy varmasti vaikka mitä kivaa ;)

    VastaaPoista
  3. Tää on tosi jännä kun sulaa iholle, miekin tykkään! :)

    VastaaPoista
  4. Mä en oo ehtiny viel testata mutta aidan avata tänään! Mä laitoin pariviikkoa sit kuorintasukat ja nyt jalat alkaa olla kuosissa, toi vois olla loppusilaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis todellakin varmasti on loppusilaus! Mä en ole uskaltanut testata kuorintasukkia vaiks kaikki niitä hehkuttaa... :D pelkään että mun jalat lähtee irti xD

      Poista
  5. Mulla kaikki tuotteet paperikassissa, en oo kerennu yhtään tutkimaan niitä!! Ehkä mäkin pääsen kohta testailemaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooooo sulla on sit ihan ku joulu ku pääset sen kimppuun ;) mä olin niin malttamaton... :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3