Kaksplus.fi

MENU

tiistai 21. kesäkuuta 2016

Alcohol! Because no great love story ever started with a salad.

Minä: Rakas, mulla olis vähän sellanen fiilis että haluisin kolmannen lapsen.

Hänen naamansa valahtaa vähän kalpeaksi.

Hän: No jos sä haluat ja se tekee sut onnelliseksi.

Minun naamani valahtaa vähän enemmän kuin kalpeaksi. 
Onko hänellä vauvakuume!? Ei helv..

Hän: oikeastikko rakas?

Minä: No en helevetissä.

 Ja molemmat räkätetään kakkasta naurua.


Niin, tämä on tätä meidän hieman mustaa huumoria. Mutta tiedättekö, kun parisuhteen ja perheen perustaminen alkaa jokakuinkin samalla sekunnilla kun testiin pärähtää plussa, mustahuumori on ainut jonka avulla siitä fiaskosta selviää. Ja me lähdettiin vielä rundille numero kaksi aika hemmetin nopeasti ensimmäisen kerran jälkeen. Mutta, voittajana ollaan selvitty ja ollaanhan me aika tiimi. Vaikka välillä näiden vuosien aikana se rakkaus meinasi hukkua valvottujen öiden ja kakkavaippojen alle, tässä sitä vielä ollaan. Olen niin kiitollinen ja onnellinen jollekkin jossakin tuolla joka plussan kautta meidät yhteen saattoi ja mikä tärkeämpää: yhdessä piti ne vaikeatkin hetket. Meidän talous on viikon päästä vauvavapaa mutta en usko että ne valvotut yöt ja rankatkitinä päivät siihen loppuvat. Mutta lupaan, että jos ja kun ne joskus loppuu (viimeistään kai parin vuoden päästä kun Matilda on samanikänen mitä Elvira nyt..) me karataan Tinon kanssa kahdestaan johonkin lämpimään viikoksi. Koska me selvittiin. Koska me todellakin ansaitaan se. Sitten korkataan pullo taikka pari kuohuvaa ja juhlitaan ihan vain meitä. Ja loppuillasta itketään yhdessä lasten perään..

Unohtakaa naiset ne unelmien prinssit ja prinsessalinnat. Aivan täyttä humpuukia.
 Minä sain satuni kaljan ja huonon ehkäsyn avulla.


8 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit <3