Kaksplus.fi

MENU

torstai 9. kesäkuuta 2016

Imetyksen raiskaamat teepussit.


Ostin eilen kauppareissulla itselleni uudet rintaliivit. Hetki oli historiallinen, nimittäin ne olivat elämäni halvimmat rintaliivit. Vielä historiallisemman siitä teki se, että ne olivat elämäni pienimmät rintaliivit. Ellei nyt teini-iän läppärintsikoita lasketa. Ensimmäistä kertaa tutustuin myös push-uppien maailmaan. Ennen mietin miksi niitä käytetään, nyt kysyn myyjältä: saisiko tuplana!? Hankkiudu  siis raskaaksi ja imetä. Kertaa kaksi. Sen jälkeen voit sanoa hyvästit rinnoillesi. Tervetulotoivotukset voit sanoa kahdelle löysälle ja hivenen roikkuvalle teepussille. Hyvillä liiveillä joku voi erehtyä niitä rinnoiksi luulemaan. Mutta vain hyvin maagisen hyvillä.

Olen aina toivonut pienempiä rintoja. Vihdoin toiveeni kävi toteen, rintaliivikokoni on 3-4 kuppia pienempi kuin ennen ensimmäistä raskautta. Mutta koska kaikkea ei voi saada, jotakuinkin kiinteiden äffien tilalle sain ceet löysillä tuulitakeilla varustettuna. Kaikkea ei tosiaankaan voi saada joten tyydyn tyytyväisenä kompastelemaan liehuviin teepusseihin. Ylimääräisen nahan voisin lahjoittaa kyllä vaikka jollekkin fitnesspimulle. Heillä kun vaikuttaisi oma loppuneen kesken; sen verran lihakset näyttäisivät piukottavan kireän nahan läpi että tarve lisänahalle on suuri sekä akuutti. Ja sitähän minulta löytyy!


Totuushan on se että ei se imetys meikäläisen rintoja pilannut. Kunhan tässä lämpimikseni läpätän. Kuppikoko venyi ja paukkui maitotonkkien takia jo raskausaikana että mitä luultavammin korvikelapsesta huolimatta olisin parin Earl Grey pussin omistaja. Ja toisaalta, onhan painoni tippuminen varmasti osasyy teepussien omistukseen. No mutta, syystä huolimatta soronoo vaan kiinteät rinnat. Olen parikymppinen likka viisikymppisen rynkyillä varustettuna.

 Niin että hankkiudu raskaaksi ja imetä. Elämäsi lisäksi saat heittää hyvästit myös rinnoillesi!

Ei vaan, oikeesti rakastan uusia rintojani. Yhtä paljon kuin ironiaa. On oikeasti todella hienoa kun tissiliivit maksavat kymmenen euroa entisen kuudenkympin sijaan. On hienoa että saan valita silmäämiellyttävät yksilöt niiden sijaan joihin nyt sattumalta saan lolloni tungettua. On myös ihan huippua käyttää toppeja ja avokauluksisia paitoja olematta pamelatyrkky. Kiitos raskaus että raiskasit rintani! Ja tämä ei ole edes sarkasmia. Kroppani otti kolhuja raskausaikana paljon mutta tätä kolhua voin oikeasti sanoa rakastavani. En ikinä ollut sinut kroppaani epäsopivan suurilla rinnoilla. Koko ei edes ollut järkyttävän suuri, mutta tarpeeksi iso aiheuttamaan kolhuja itsevarmuuteen. Nyt omistan pienemmät vaikkakin löysemmät rinnat enkä tyytyväisempi voisi olla. Tai ehkä voisin, mutta on mukavampi hyväksyä raskauden tuomat muutokset kropassa kuin seistä peilin edessä venyttelemässä sekä sättimässä itseään.


18 kommenttia :

  1. Helou helou, ymmärrän tuskasi. Entäpä kun lähtökohtakin oli A-kuppi. Voin sanoa, että täällä jos puhun teepusseista, niin silloin täsmää malli JA KOKO. Että kiva joo. Ja mulla takana imetystä vaan 3kk yhden lapsen kanssa! Sekin sitten ilmeisesti riitti.. En edes uskalla ajatella, mitä toisen jälkeen olisi jäljellä O.o

    VastaaPoista
  2. Olen hoikka, eikä rintavarustukseni ole koskaan ollut iso. Ennen lapsia olin rintoihini kuitenkin tyytyväinen. Ne sopivat kroppaani. Kahden lapsen imetyksen jälkeen mulla on teepussit siinä missä ennen oli rinnat. Sopivat liivit löytyy varmaan jatkossa lasten osastolta. Tähän on vähän vaikea sopeutua, mut yritän opetella..

    VastaaPoista
  3. Voi nuoret äidit. Älkää huolehtiko , kun ikää tulee ja painoa ja rasvaa lisää kroppaan niin saatte pienetkin rintanne takaisin. Tai mä oon kyllä koko ikäni ollut tyytyväinen pieniin rintoihini 😊 11 kk imettänyt x2 😀😀

    VastaaPoista
  4. Minulle on täysin yks' hailee miltä rintani näyttävät. Onnellinen olisin ollut,jos niistä olisi tullut vauvalleni maitoa, mutta kun ei tullut, niin ei tullut. Minun puolestani nuo turhat ulokkeet voisi vaikka leikata pois, kun ei niistä mitään hyötyä ole koskaan ollutkaan. Kaipaamaan en jäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kyllä niin samaa mieltä kun elviran imetys epäonnistui täysib!

      Poista
  5. Mä voin sanoa, että kahden lapsen ja kahden imetyksen jälkeen mä v i h a a n rintojani yli kaiken. Ennen jo niin pienet, on kutistuneet, vääristyneet ja muotoutuneet ihan eriparisiksi. A-kuppikin on liian iso ja rinnat muistuttaa lähinnä nahkaista patalappua tiikeriraidoilla, puhumattakaan siitä, että ovat huomattavasti eri kokoiset :D Vaikka mä kuinka yritän olla huomioimatta niitä, niin oon huomannut, että itsetunnon ne ainakin ovat vieneet enkä iki maailmassa suostu sullomaan itseäni bikineihin ja menemään lasten kanssa uimaan, pelkkä peilikuva kuvottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti jonain opit rakastamaan niitä<3 rohkeesti vaan biitsille!

      Poista
  6. Mä ahdistuin kahden lapsen ja imetysten jälkeen rinnoistani niin, että läksin liivikauppaan. Koko oli ihan eri kuin ennen enkä tiennyt miten noi roikulaiset olis piilottanut. Onneksi menin, vaikka eurojahan sinne meni enempi kuin marketin alusvaateosastolle. Rinnat roikkuu ja ovat vieläpä eriparia, toinen E ja toinen ehkä C/D. Silti sopivan liivin kanssa näytää siltä, kuin olisivat suht kiinteät. Huhhei, ilo oli suuri, vaikka en mä rinta rottingilla ilman liivejä ole. :D Mutta hei, maan vetovoima tekee tepposensa ennemmin tai myöhemmin. Yritän olla tyytyväinen tähän mitä nyt on, pahempaan kai tää vain menee, kun ei nää tästä ilman silikonia ainakaan kiinteydy. ;D (Ei siis silikonihaaveita täällä, toimhuom.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, maanvetovoima tekee kyllä tehtävönsä xD ja hyvillä miiveillä saa kyllä oaljon aikaseksi!

      Poista
  7. Mä luulen, että jotenkin täytyy geenienkin vaikuttaa tähän. Meillä myös kaksi lasta ja en huomaa mitään muutosta oikeastaan verrattuna aikaan ennen lapsia. Tosin oon aina ollut pieni rintainen, mutta raskausaikana/imetysaikana vähintään C-kuppi.

    Jokaisesta asiasta saa halutessaan tehtyä kriisin, mutta ei kannata. Kantakaa ylpeydellä sitä mitä on annettu :) Kun on sinut itsensä kanssa, näyttää kauniimmalle :)

    VastaaPoista
  8. Täällä kans yks rintojen täytteet menettänyt ja takana 1,5 v imetystä.. Ennen niin sopusuhtaiset rinnat muuttuivat raskauden jälkeen palloiksi (enkä ees vitsaile) maidon takia ja tyhjentyessään jäi, no nahka :D opettelen pitämään näistä uudestaan..

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3