Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Pari vaatevinkkiä penninvenyttäjälle!



Se on varmaan tullut täällä jo moneen otteeseen selväksi että olen aika pihi tapaus. Mitä halvemmalla pääsee, sen parempi. Säästäminen tuottaa tolkuttoman määrän mielihyvää meikäläiselle vaikka se joskus vähän hankalaa onkin. Olen viime viikolla tehnyt pari todella hyvää ja halpaa löytöä itselleni ja lapsille joten ajattelin vinkata niistä myös teille! Josko sieltä löytyisi muitakin penninvenyttäjiä!?

Ensiksi täytyy sanoa että vasta lapsien myötä olen tutustunut paremmin näihin "ruokakauppojen" vaatetarjontaan. Shoppailureissu vilkkaan taaperon ja vaativan vauvan kanssa ei todellakaan innosta, joten "ihan näin ohimennen" on tullut vilkaistua myös sen ruokakaupan vaatetarjonnat aina välillä. Taapero viihtyy ruokakaupassa yllättävän hyvin, lieneekö autokärryjen vika...Viime viikolla tein pari todella edullista löytöä jos vähän vaan vilkaisen mitä siellä on -taktiikalla
.



Ensimmäinen löytö: Naisten t-paidat Prismasta. Hinta 4.95. Paljon eri värivaihtoehtoja, myös raidallisena! Tosin raidallinen taisi olla hitusen kalliimpi, 6,95 ehkäpä jos oikein muistan. Todella pehmeää ja joustavaa kangasta! Eikä mennyt pesussa miksikään, tuolla se taas pyykkikorin pohjalla odottelee joten kuvaa ette saa. Mutta kaikki varmasti tietävät miltä t-paita näyttää. Koot olivat hieman reiluja, itselleni otin S koon vaikka yleensä M tai jopa L on enemmän mieleeni. Mutta S ei ollut edes kovinkaan tyköistuva päälläni!

Toinen löytö: Hieman juhlavammat kesäsandaalit Tokmannillta! Hintaan 14,95! Mitä nopeasti samantyylisiä tuossa citymarketissa vilkaisin, taisi hinta olla 49,90 aika monesti. Laatueroista en tiedä, mukavilta ja ihan perus sandaaleilta nuo jalassa tuntuvat!

Kolmas löytö: Ohuita trikoolegginsejä lapsille! Hinta 4,99 Tokmanni. Paljon oli eri värejä ja kuosivaihtoehtoja, osassa tosin hinta oli 7,99. Mutta perusvärit sai halvemmalla! Mukavan ohuet lämpimille keleille!

Hinnat eivät ole ale-hintoja! 
Muita hyväksi havaittuja markettituotteita?


12 kommenttia :

  1. Minä tykkään sekoittaa halpaa ja kallista. Kesän juhliin ajattelin laittaa 15e mekon ja asusteet sitten ovat sellaisia perushintaisia. Ja todellakin kivoja löytöjä löytää, kun pitää silmänsä auki.

    VastaaPoista
  2. Kivoja löytäjä olet tehnyt. Isoista marketeista (mm. Prisma, Cittari) ja Tokmannilta tekee välillä hyviä löytöjä pikkurahalla. Myös Lidlistä olen ostanut itselleni aikoinaan raskausvaatteita tosi halvalla ja ne olivatkin yllättävän hyviä ja mukavia päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lidlin vaatteitq on kehuttu niiiin paljon mutta hitto kun ne loppuu heti kesken :p

      Poista
  3. Mä rakastan Seesam kirppistä ja pyrin ostamaan kaiken secondhandina ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastab myös kirppiksiä mutta nyt tosi huonosti aikaa jäämyt niiden koluamiselle! ;)

      Poista
  4. Tässä näkee että mikä on kellekkin pikkuraha,minusta nuo ei kuulosta ollenkaan edullisilta😃Mutta ostankin lähes kaikki vaatteet itselle ja lapsille vähintään -50% tarjouksesta,normihinnalla vain jos on ihan pakko😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä nää on perushintaisiksi tuotteiksi tosi edullisia, alennukset on sitten erikseen ja itsekin pyrin aina niistä löytämään jos vaan on mahdollista! :)

      Poista
  5. Mä oon välillä ostanu Lidlistä itselleni jonkun vaatteen kauppareissulla ja oon ollu tyytyväinen..:)

    VastaaPoista
  6. Halpoja löytöjä minunkin mielestä! Tokmanni on yllättävän hyvä vaatekauppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä! :) ja mä tykkään niistä lastenvaatteista kun on värikkäitä ja "lapsellisia" :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3