Kaksplus.fi

MENU

lauantai 6. elokuuta 2016

Aamukooma sohvannurkassa...



Miksi juuri huonon yön jälkeen taapero herää aikaisemmin kuin yleensä?

Miksi lastenohjelmat ovat niin ärsyttäviä? Esimerkkinä Dora.

Miten ennenvanhaan selvittiin ilman Netflixiä...

Miksi uuden huonekalun pahvilaatikko on edelleen olohuoneessa? Miksi se on niin vaikea viedä kierrätyslaatikkoon?

Miksi mun viherkasvi näyttää kuolevan?

Mitäköhän ihmiset ajattelisivat jos näkisivät että taaperoni syö tänään aamupalaksi popcornia ja porkkanaa?

Ehtiiköhön turvaistuintilaus perille vielä tänään ja noudanko uudet istuimet ennen vai jälkeen tyttöjen päikkäreiden? Vai sen aikana...

Miksi turvaistuimet ovat niin kalliita!?

Miksi siitepölyallergia pitää olla olemassa. Silmät kuin pahimmanluokan överidokaamisen jäljiltä.

Miksi aamukahvi maistuu niin hyvälle?

Miksi kahvi ylipäätänsä on niin hyvää vaikka siitä jää ihan järkyttävä maku suuhun?

Minun pitää muistaa varata tatuointiaika.

Ja kampaaja. Ehkä. En vieläkään tiedä mitä tukalleni teen.

En ole käynyt tällä viikolla kertaakaan juoksemassa. 
Hyi minua. Ei ihme ettö on vähän vetämätön olo.

Olen myös herkutellut lähes joka päivä. Mikä elämäntaparemontti...

Toisaalta, olen lomalla ja otan rennosti.

Miten tästä kuvasta on jo muka kolme vuotta? Juuri eilen se vasta otettiin.

Nyt lisää kahvia. Ja paljon. Kyllä minä selviän tästä päivästä kunhan vain saan itseni ensin hereille. Ja jahka pääsen ylös täältä mukavan sohvan uumenista. Aamut on niin ihania ja samalla niin vaikeita. Miksi en herää yhtä salamannopeasti kuin tuo taapero? 
Silmät auki ping, ja samantien satalasissa.

Hyvää huomenta te kaikki ihanat siellä! <3

2 kommenttia :

  1. Mä oon aina ihmetellyt itsekin tuota lasten heräämistaitoa :D Ja energian määrää! Ja sitä miten nr pärjää vauhdikkaina koko päivän niin pienellä määrällä ruokaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei toi ruoka!! Samaa meitin aina :D ja sitäkin, miksi ei lapset ole samalla lailla väsyneitä huonon yön jälkeen!

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3