Kaksplus.fi

MENU

tiistai 2. elokuuta 2016

Hiuskriisi!


Tein parisen (ehkä?) kuukautta sitten lupauksen itselleni että se on loppu nyt. Nyt loppui se hiusväreillä ja myrkyillä läträäminen, tervetuloa  maantien harmaa. Tai toisaalta, en oikeastaan edes tiedä minkä värinen tukkani on nykyään. Oma väri peitettiin 13 vuotiaana ensimmäisen kerran ja sen jälkeen ei parin sentin juurikasvua lukuunottamatta olla tavattu. Niin tai näin, näkyvän juurikasvun lisäksi päästä löytyy kulahtanutta mustaa sekä pissankeltaisen ja oranssin sekoitusta. Aikamoisen muodikas ja herkullinen yhdistelmä. Siltkään ei, periksi en anna. Nyt kasvatetaan niin kauan kunnes kaikki väri saadaan leikattua pois ilman että näytän Orangen vankilanaisilta lyhyine hiuksineen. Väristä ei enää tarvitse stressata mutta hiuskriisi on silti täällä. Nimittäin miten näitä nyt sitten leikkaisi? AUTTAKAA! Ponnarista en luovu joten kiinnitys ulottuvuus on hyvä löytyä!


Rakastin aikoinaan longbobia ja ajatus pitkästä polkasta kutkuttaakin takaraivossa. Toisaalta rakastan myös pitkää tukkaa että ehkä kasvatan..? Jotain latvoille ainakin on tehtävä nimittäin kotona tehty liukuvärjäys vahvoine valkaisuaineineen ei hellinyt hiuksiani. Polkka vai pitkä, siinäpä vasta pulma! Tai sitten jotain aivan muuta ja uutta..?

Ideoita kiitos!


13 kommenttia :

  1. Moi! Longbob! Sillä saisit ainakin melkein kaiken oranssin haperon pois! Tuo vaalein latva on varmasti se huonokuntoisin ja kuivin. Ja muutenkin kun rupeat kasvattelemaan niin ei päästä löydy miljoonaa eriväriä (oma väri,kulahtanut musta,oranssinkeltainen) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, toi longbob kyllä kutkuttaa niiiiin paljon! :p

      Poista
  2. mä nauroin tälle postaukselle ja sille itse naurulle ja lisäksi sun silmsitä tuli kaunsi kuva se ensimmäinen tuli kyynel silmään oli kyl yks kunkku biisikin menso siinä mut se sopi hyvin sun silmiin ja siis se biis isopii moneen juttuu mut itki nkauneutesi tähden se ol ihyvä kuva :)

    VastaaPoista
  3. mä nauroin tälle postaukselle ja sille itse naurulle ja lisäksi sun silmsitä tuli kaunsi kuva se ensimmäinen tuli kyynel silmään oli kyl yks kunkku biisikin menso siinä mut se sopi hyvin sun silmiin ja siis se biis isopii moneen juttuu mut itki nkauneutesi tähden se ol ihyvä kuva :)

    VastaaPoista
  4. Longbob ehdottomasti! Ja tsemppiä kasvatukseen ja värjäämättömyyteen. Itse päätin saman pari vuotta takaperin ja nyt alkaa olla kokonaan oma väri ja tää on aika kiva :) Plus, että se on oikeasti suunniteltu sopimaan mun ihonväriin, niin (ainakin omasta mielestäni) tämä väri sopii minulle parhaiten :) Vaikka välillä kaipaan ihanaa punaista liekkitukkaa, mikä minulla joskus oli <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan samaa mieltä että se luonnollinen väri on se mikä sopii parhaiten! :) mua kyllä kutkuttais kyllä myös joku oikein räväkkä väri mutta ehkä mä maltan..!

      Poista
  5. Longbob. Kyllä se tukka sieltä kasvaa! Paraskin puhuja... Ikuinen itselleen lupailija, että nyt loppu vaalentaminen koska haluan kasvattaa pitkän tukan ja vaalentaminen vain hidastaa kasvua juuri tuon kuivuuden takia. Mutta siis tuo sun oma värihän on kaunis ja sopii sulle. Minäkin olen ajatellut, että kasvattaisin oman värin, mutta pelkään mikä on lopputulos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 mä olen myös monta vuotta luvannut lopettaa että ehkä jos vihdoi pitäisin lupauksen.. :p ja tuo long bob olis kyllä huikee!

      Poista
  6. Sama projekti mullakin menossa.. Ite en oo raaskinut leikata, kun viimein saanut niin pitkäksi kasvatettua, välillä napsinut latvoista pahimmat pois. Välillä tekis mieli napsasta, mut sit ei kuitenkaan.. eli en osaa auttaa valitsemaan sullekaan! :D

    VastaaPoista
  7. en mää tukasta tiijä. Mut kaunis ulkoasu, ja UPEA muija! <3

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3