Kaksplus.fi

MENU

tiistai 1. marraskuuta 2016

Hyvästi Tehtävänimikkeenä Äiti! Tervetuloa uusi alku.

Ei mitään kovin shokeeraavaa. Ei mitään kovin suurta ja ihmeellistä. Nyt saamme sanoa hyvästit Tehtävänimikkeenä Äiti blogille ja toivottaa tervetulleeksi uuden blogin nimeltä:

Tehtävänimikkeenä Laura.

Että niinkin suuri muutos kyseessä, kuten vaihtuvasta bannerista voitte huomata. Vaan minulla on syyni, joka sekin aika yksinkertainen ja tylsä. Vauvakuplani nimittäin on niin hyvin puhjennut ettei ajatus perheblogista tunnu enää omalta. Olette ehkä huomanneet mutta niin sanotut lifestyle kategoriaan sopivat jutut ovat lisääntyneet blogini puolella viime aikoina. Ideoita olisi vaikka millä mitalla mutta toteutus on tuntunut kiusalliselta. Niin syvästi olen harteillani kantanut perheblogi titteliä joten kaikki sen ulkopuolelle kuuluvat aiheet eivät ole tuntuneet hyvältä. Enhän minä voi kun ei se liityy lapsiin tai äitiyteen. Niin miksi en muka voi, onhan tämä minun blogini!

Oikeasti mikään ei tule muuttumaan. Vain nimi. On edelleen juttua lapsista sekä äitiydestä. Joskus enemmän, joskus vähän vähemmän. Niinkuin tähänkin asti. Tämä muutos on oikeastaan vain minun henkinen muutokseni. Vapaus ja lupa kirjoittaa mitä tahansa kun se äiti sana blogin nimesta putoaa pois. Ihan mitä tahansa roskaa tai asiaa, maailma on avoin. Ilman titteliä tai tuurea, tähänkin astisella hyvällä huumorillani höystettynä. Niin että tälläistä tähän iltaan. Minä olen vapaa. Edelleen äiti, edelleen perhebloggaaja mutta ennenkaikkea minä; Laura Helena vm. -93.

Ja koska nimenmuutos oli näin hurja, kaikki somekanavatkin pysyvät jotakuinkin samoilla nimillä. Tuolta noin reunasta ne löydätte kun rohkeasti kuvaa klikkaatte --->


6 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit <3