Kaksplus.fi

MENU

keskiviikko 2. marraskuuta 2016

Someseksikäs yöasu!


Tiedättekö mitä tarkoitan jos puhun someseksikkäästä yöasusta? Sellainen minimaalinen silkkiyöpaita. Yhdistettynä tietenkin isoihin villasukkiin, täydelliseen meikkiin ja kiharrettuun tukkaan. Koska jokainen nainen on täydessä tällingissä heti herättyään. Tai siis he ovat, koska itse en tähän kastiin taida kuulua. 

Someseksikkäät yöpaidat ponnahtivat huutonaurun kera mieleeni kun sain äidiltäni tämän kauan kadoksissa olleen yöpaitani. Someseksikäs on kaukana siitä ja tästä johtuu huutonauru, mutta voi hyvä luoja miten mukava se onkin. Olin ihan jo unohtanut. Myönnän, olen itsekkin kerran sortunut ostamaan someseksikkään yöpaidan mutta kaapin perukoille se jäi, olihan se aika hemmetin epämukava näihin pitkiin paituleihin verrattuna. Tällä minun ihreällä Early bird catches the worm paidallani on hyvä hivenen taistella somen levittämää, mitä luultavammin hieman epärealisista käsitystä naiseudesta. Tai elämästä ylipäätänsä. 

Onhan niitä seesteisiä ja kauniita kuvia kiva somessa katsella, en väitä vastaan. Vaan joskus on hyvä muistuttaa sekä itseään että muita että totuus sen kuvan takana saattaa olla jotain aivan muuta. Kaikkien ei tarvitse lisätä itsestään räjähtäneitä ja epäsiistejä kuvia tuhansille täysin kasvottomille ihmisille. Mutta suosittelen, sillä tämä on selittämättömällä tavalla hyvin terapeuttista ja puhdistavaa. 

Tukka takussa, naama meikittä ja jo ylä-asteella saatu joululahjapaituli päällä. Sellainen minä olen. Ilman filttereitä, täysin "alastomana".


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3